تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری اعضای یک تیم خرابکار در کردستان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار علی آزادی جمعه شب در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: یک تیم خرابکاری در قروه دستگیر شدند که قصد داشتند در جریان اعتراضات اخیر کشته‌سازی کنند.

وی افزود: در یک اقدام پیشگیرانه و پلیسی با همکاری سایر بخش‌های مرتبط، ۴۴ بطری مواد آتش‌زا یا «کوکتل مولوتف» و ۵ کپسول گاز مشتعل کننده برای آتش‌سوزی سریع اموال و اماکن عمومی از این تیم در قروه کشف شد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو حامل گالن‌های بنزین رها شده و سایر تجهیزات که برای اغتشاشات و آسیب به اموال عمومی استفاده می‌شده نیز از این افراد کشف شد.

وی افزود: این افراد با تصویربرداری از اقدامات خرابکارانه خود و با ذکر مکان و زمان انجام آن، در فضای مجازی اقدام به ارسال آن برای سر شبکه‌هایشان و رسانه‌های معاند می‌کردند.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و کلت کمری در سقز خبر داد و گفت: ضدانقلاب با توزیع سلاح و مهمات میان اغتشاشگران قصد کشته‌سازی داشت که با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، هدف آنان ناکام ماند.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود از کشف و ضبط ۶۵ قبضه اسلحه اتوماتیک آمریکایی در شهرستان دیواندره خبر داد.

وی افزود: این اسلحه‌ها از استان آذربایجان غربی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بودند که توسط پلیس دیواندره کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این اسلحه‌ها را که شامل ۴۵ قبصه کلت کمری و ۲۰ قبضه «وینچستر» آمریکایی بود در میان معترضان شهرهای مرکزی کشور توزیع کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری اعضای یک تیم خرابکار در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..