تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتماد جالب کی‌روش به دوقلوهای محبوب دراگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص تغییر در زوج خط دفاعی تیم ملی وجود داشت. بسیاری معتقد بودند سرمربی پرتغالی با توجه به اختلافات قبلی قصد دارد شجاع خلیل‌زاده را دعوت نکند و شانس زیادی برای حضور مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی قائل بودند.

با این حال سرمربی پرتغالی در بدو ورود خود ابتدا تصمیم گرفت شجاع خلیل‌زاده را به تیم ملی دعوت کند و بعد هم در بازی دیروز مقابل اروگوئه از او کنعانی‌زادگان در خط دفاع استفاده کرد تا به زوج محبوب اسکوچیچ دست نزند.

کنعانی و شجاع هم که در سال‌های اخیر حسابی باهم هماهنگ شده‌اند به خوبی جواب اعتماد کی‌روش را دادند و با توجه به عملکرد عالی این دو نفر اگر اتفاق عجیبی مانند مصدومیت رخ ندهد آن‌ها احتمالا در جام جهانی هم مدافعان فیکس ایران خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتماد جالب کی‌روش به دوقلوهای محبوب دراگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..