تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز حسین هدایتی برای پرسپولیسی ها+عکس

حسین هدایتی در اینستاگرام خود نوشته کسی به خاطر پول حق نداره به بازیکنی رضایت بده، ما مشکل مالی نداریم. این صحبت ها نشان می دهد شاید حسین هدایتی برای هوادارن پرسپولیس سورپرایزی دارد.

پرسپولیس زودتر از آنچه تصور می شد وارد بازار نقل و انتقالات شد و در حالیکه فردا دیدار حساس با سیاه جامگان برگزار می شود،نگاهها به سمت و سویی رفته که تکلیف سرخپوشان ماندنی و جدایی طلب و همچنین بازیکنانی که قراراست به پرسپولیس بیایند چه خواهد شد.

در این میان،حسین هدایتی که همواره در فصل نقل و انتقالات مرد پرخبر پرسپولیسی هاست پیام هایی را برای هواداران صادر کرده است.

حرف های او مهم به نظر می رسد و ظاهرا سورپرایزهایی دارد که می خواهد به موقع رو کند.

حسین هدایتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز حسین هدایتی برای پرسپولیسی ها+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..