تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه داعش برای کشتن دختر زیبای ایرانی تبار

جایزه داعش برای کشتن دختر زیبای ایرانی تبار

اخبار داعش :همانطور که میدانید دختران زیادی در حال مبارزه با داعش می باشند. اکنون خبرهایی از جایزه داعش برای کشتن دختر زیبای ایرانی تبار منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام و به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز عراق، گروهک تروریستی داعش روز شنبه اعلام کرد که برای کشتن یک دختر ۲۳ ساله ایرانی تبار ساکن دانمارک به نام «جوانه پالانی»، یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

بر اساس این گزارش، دلیل تعیین جایزه یک میلیون دلاری داعش برای سر این دختر ایرانی تبار این است که وی پیشتر با سفر به عراق و سوریه، به همراه نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان و شبه نظامیان کرد یگان های مدافع خلق (YPG) به مبارزه با این گروهک تروریستی پرداخته است.

این دختر کرد ایرانی که در سال ۲۰۱۴ میلادی از یک دانشگاه دانمارکی فارغ التحصیل شده، در همان سال به سوریه رفته جایی که به یگان های مدافع خلق پیوسته و شش ماه را در مناطق کردنشین و در جنگ علیه داعش گذرانده، پس از آن نیز راهی اقلیم کردستان شده و به همراه نیروهای پیشمرگ به مبارزه با این گروهک تروریستی ادامه داده است.

جوانه که در اردوگاه آوارگان ایرانی «التاش» در نزدیکی شهر رمادی، مرکز استان الانبار در غرب عراق به دنیا آمده و در کودکی به همراه خانواده خود راهی شهر کپنهاگن، پایتخت دانمارک شده، در سال ۲۰۱۵ برای دیدن خانواده به این کشور بازمی گردد با این حال مسئولان ذی ربط به وی اطلاع می دهند که گذرنامه اش مشکل دارد و در صورت خروج دوباره از کشور پیش از ماه سپتامبر سال جاری میلادی، زندانی خواهد شد.

این دختر ایرانی تبار بدون توجه به هشدار مسئولان دانمارک که شهروندان خود را از سفر به سایر کشورهای جهان با هدف مشارکت در جنگ و درگیری، منع کرده و افراد خاطی را مجازات می کند،

در اوایل ماه ژوئن گذشته راهی قطر شده و هنگام بازگشت به دانمارک نیز به این مسئله اعتراف کرده، به همین دلیل نیز قرار است پس فردا (سه شنبه) نخستین جلسه محاکمه وی به اتهام نقض ممنوعیت سفر برگزار گردد جایی که به احتمال زیاد به تحمل شش ماه زندان محکوم خواهد شد.

داعش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه داعش برای کشتن دختر زیبای ایرانی تبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..