تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای مرگ آیسان معدن پسندی دختر تبریزی در اعتراضات چه بود؟ / خواهرش فاش کرد + عکس

به گزارش رکنا، به دنبال تجمع دیروز عده‌ای در تبریز بخاطر درگذشت مهسا امینی mahsa amini ، خبر کشته شدن « آیسان معدن پسندی » دختر جوان تبریزی در فضای مجازی به همراه عکسش منتشر شد. موضوعی که از سوی خانواده اش تکذیب شد.

خانواده آیسان هم می‌گویند، او دو روز پیش بر اثر ایست قلبی از دنیا رفته و فوت او ربطی به حوادث اخیر و تجمع اعتراض آمیز در تبریز ندارد.

آیلار معدن پسندی خواهر آیسان با بی ارتباط خواندن مرگ خواهرش با حوادث روز گذشته تبریز می‌گوید: خواهر من عصر روز دوشنبه بر اثر ایست قلبی فوت کردند و کسانی که از فوت خواهر من سو استفاده می‌کنند کار زشت و اشتباهی می‌کنند و خانوادره داغداری را اذیت می‌کنند.

وی ادامه می‌دهد: مادر ما احتیاج دارد فرزندش را با خیال راحت به خاک بسپارد لطفا از این داغ سو استفاده نکنید.

سحر شیرزادگان؛ متخصص طب اورژانس و پزشک آیسان معدن پسندی نیز در این باره می‌گوید: بنده کشیک بیمارستان سینا بودم که بیماری به نام آیسان معدن پسند را تحویل گرفتم و بر اساس تشخیص اولیه علائم مسمومیتی که داشت، اقدامات لازم برای درمان وی انجام شد، اما متاسفانه ساعت یک بامداد به علت ایست قلبی درگذشت.

سخنگوی انتظامی استان آذربایجان شرقی در تشریح ماجرا می‌گوید: دیروز معاندین نظام از فرصت تجمع اعتراضی تبریز سوء استفاده کرده و اقدام به شایعه کشته سازی دختر تبریزی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کردند در صورتی که پلیس در این اتفاق در کنار مردم بوده و ماجرا به صورت مصالحه آمیز پایان یافت و خبر انتشار یافته یک شیطنت رسانه‌ای است.

وی از شهروندان درخواست کرد تا اسیر جوسازی دروغین رسانه‌های معاند و مخالف نظام نشوند و با بصیرت کامل موضوع را دنبال کنند.

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای مرگ آیسان معدن پسندی دختر تبریزی در اعتراضات چه بود؟ / خواهرش فاش کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..