تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کیک تولد خرگوشی، درست کنید!

مواد لازم کیک خرگوشی آرد         ۳۴۰ گرم بیکینگ پودر      ۲ قاشق سوپخوری نمک       یک چهارم قاشق چایخوری کره نرم شده      یک و یک دوم پیمانه شکر         یک و سه چهارم پیمانه اسانس وانیل    ۱ قاشق چایخوری تخم مرغ      ۴ عدد درشت توت فرنگی خرد کرده    یک و یک دوم پیمانه پودر نارگیل       به میزان لازم

تزیین کیک تولد به شکل خرگوش

  مواد لازم برای تهیه کرم کره‌ای کره            ۱ پیمانه پودر شکر الک کرده       ۳ پیمانه شیر           ۲ قاشق سوپخوری اسانس وانیل  ۱ قاشق چایخوری

روش تهیه کیک خرگوشی
آرد، بیکینگ‌پودر و نمک را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط کنید. آن‌گاه کره را در ظرف دیگری بریزید و با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ و سبک شود. حالا شکر و وانیل را به آن بیفزائید و حدود ۳ دقیقه دیگر با همزن برقی بزنید. سپس تخم‌مرغ‌ها را یکی‌یکی بیفزائید و هم بزنید تا مایه یکدستی حاصل شود. اکنون مخلوط آرد را در سه مرحله به مایه کیک بیفزائید و مخلوط کنید. توت فرنگی‌ها را نیز بیفزائید و مخلوط نمائید.

مایه فراهم کرده را در قالبی به شکل خرگوش که از قبل چرب کرده‌اید و آرد پاشیده‌اید بریزید. اینک قالب را در فر گرم کرده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد بگذارید و کیک را به مدت تقریبی ۴۰-۴۵ دقیقه بپزید. پس از ۱۵ دقیقه کیک را از قالب درآورید و روی پنجره سیمی قرار دهید تا کاملا خنک شود. حالا کیک را روی صفحه بگذارید و با کرم کره‌ای رویش را بپوشانید. روی کیک پودر نارگیل بپاشید. به گونه‌ای که کاملا رویش را بپوشاند. کیک را مانند عکس با توت‌فرنگی بیارائید.

حتما بخوانید :   زیباجو : آسیب جدی بیمارستان‌ها از بدهی بیمه‌ها

روش تهیه کرم کره‌ای
کره را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ و سبک شود. حالا پودر شکر را کم‌کم بیفزائید و به همزدن ادامه دهید تا کرم یکدست شود. در پایان شیر و وانیل را افزوده و مخلوط نمائید.

یادآوری:

اگر قالب خرگوش در دسترستان نبود؛ میتوانید ۲ عدد کیک در قالب دایره آماده نمائید و سپس یکی را به جای صورت استفاده کنید و از کیک دوم دو عدد گوش به شکل بیضی درآورید.   

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کیک تولد خرگوشی، درست کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..