تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاملان شهادت بسیجی مشهدی دستگیر شدند

محسن داوری افزود: پیکر پاک این شهید گرانقدر که روز چهارشنبه در خیابان راهنمایی مشهد توسط عوامل اغتشاشگر به وسیله ضربات چاقو به شهادت رسیده بود به همراه شهید آشوبهای قوچان فردا در مشهد تشییع می شود.

وی ادامه داد: آیین تشییع پیکر این دو شهید گرانقدر فردا شنبه ساعت ۹ صبح از میدان شریعتی مشهد آغاز خواهد شد و پیکرها بر دوش مردم قدرشناس و شهید پرور مشهد با عبور از خیابان دانشگاه، بلوار شهید مدرس و خیابان شهید اندرزگو تا باب الجواد حرم مطهر رضوی تشییع می شود.

فرماندار قوچان نیز گفت: پیکر شهید مسلم جاویدی مهر که چهارشنبه توسط عوامل اغتشاشگر در این شهر به شهادت رسیده بود فردا پس از تشییع در مشهد به قوچان منتقل شده و در این شهر تشییع می شود.

عباسعلی صفایی افزود: این شهید گرانقدر جمعی ارتش و جانباز ۵۰ درصد بوده است و در حال حاضر پیگیری برای دستگیری عامل یا عوامل شهادت وی جریان دارد.

منبع :ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاملان شهادت بسیجی مشهدی دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..