تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه‌ دانشگاه صنعتی شریف برای متقاضیان استفاده از خوابگاه

اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف برای دانشجویان ورودی جدید متقاضی استفاده از خوابگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ۱ -ثبت‌نام خوابگاهها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سیما به نشانی ir.sharif.dorm انجام می‌شود.

۲ -دانشجویان متقاضی خوابگاه پس از دریافت شماره دانشجویی(از سامانه آموزش دانشگاه)، با ورود به سامانه سیما، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می‌نمایند. در ادامه، این فرم توسط کارشناسان اداره امور خوابگاهها بررسی و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع رسانی از طریق ایمیل یا پیامک جهت انجام ادامه مراحل، صورت می‌پذیرد.

۳ -طبق قوانین اسکان(مندرج در دفترچه انتخاب رشته)، با توجه به محدودیت ظرفیت، به دانشجویان ساکن در استان تهران و توابع آن، استان البرز و همچنین دانشجویان پردیس(شامل بومی و غیربومی)، خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

۴ -جدول زمانی ثبت درخواست و تکمیل مراحل ثبت‌نام به شرح ذیل می‌باشد.

مقطع تحصیلی بازه زمانی ودیعه خوابگاه کارشناسی(کلیه رشته‌ها) ۱۴۰۱/۷/۱(ساعت ۸:۰۰) الی ۱۴۰۱/۷/۲(ساعت ۲۳:۰۰ ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال

جدول زمانی اسکان در خوابگاه در پایان فرایند ثبت‌نام، از طریق سامانه به اطلاع خواهد رسید.

تذکرات مهم:

۱) ثبت درخواست در سامانه به تنهایی تعهدی برای دانشگاه ایجاد نکرده و تخصیص خوابگاه منوط به تأیید کارشناسان اداره، وجود ظرفیت خالی و تکمیل مراحل ثبت‌نام در بازه زمانی مجاز (جدول فوق) می‌باشد.

۲) گواهی امضاء ولی/سرپرست/همسر دانشجویان دختر توسط دفترخانه اسناد رسمی، ذیل فرم اطلاعات آشنایان و بستگان و یا حضور ولی/سرپرست/همسر دانشجویان دختر(همراه با مدرک شناسایی معتبر) در هنگام اولین مراجعه به خوابگاه الزامی است. این فرم در ادامه مراحل ثبت‌نام و همچنین در صفحه اصلی سامانه سیما برای دانشجویان دختر قابل تهیه می‌باشد.

۳) گفتنی است شرط موافقت با درخواست اسکان و تخصیص خوابگاه طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، حداقل تزریق سه دوز واکسن کووید ۱۹ است. 

۴) زمان ثبت‌نام خوابگاه قابل تمدید نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه‌ دانشگاه صنعتی شریف برای متقاضیان استفاده از خوابگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..