تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه بسیج کارگران در هفته دفاع مقدس مازندران /۱۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود

ساعت: 17:57 منتشر شده در مورخ: 1401/07/01 شناسه خبر: 1899094

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران خبر داد:

جواد حسینیان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدجواد حسینیان پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو برنامه محوری را در هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یک یادواره تحت عنوان هزار و  ۱۱۸ شهید والامقام کارگری و کارفرمایی استان به محوریت شهید شاخص کارگری کشور ساعت ۹:۳۰ روز پنج‌شنبه هفتم مهر ماه امسال در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار می‌شود.

حسینیان ادامه داد: عطرافشانی مزار شهید شاخص کارگری شهید یزدانخواه و بعد از آن افتتاح کمربندی شرقی فریدونکنار در دستور کار قرار دارد که به‌نام شهیدان یزدانخواه ثبت شد.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس چندین یادواره ازجمله یادواره شهدای صنایع چوب و کاغذ مازندران باحضور معاون سیاسی سپاه کشور ۶ مهر ماه، یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی نکا ساعت ۱۰:۳۰ ۶ مهر ماه پیش‌بینی کردیم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارخانجات مازندران اضافه کرد: در کنار این برنامه‌ها ایجاد موکب‌های مختلف را داریم، ایجاد موکب‌ها را از اربعین شروع کردیم که شمار موکب‌ها از ۷ به ۱۳ رسید و یک موکب هم در نجف راه‌اندازی کردیم و موکب بعدی هم در شهرستان بابلسر روز شنبه دوم مهر در ایام شهادت ائمه اطهار فعال خواهد بود.

حسینیان با اعلام اینکه مرحله پنجم کمک‌های مومنانه را در دستور کار داریم، تصریح کرد: این مراسم به‌صورت استانی با توزیع هزار بسته خواهد بود که ۵۰۰ بسته استانی و ۵۰۰ بسته شهرستانی توسط بسیج کارگری و کارخانجات استان ساعت ۱۵ روز ۶ مهر در حسینیه عاشقان کربلای ساری توزیع خواهد شد.

وی در بحث آزادسازی زندانیان، گفت: جلسات خوبی با مدیرکل زندان‌ها داشتیم که امیدواریم این فعالیت‌ها مثمر ثمر واقع شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی خواهران کارگر در شهرستان‌های تنکابن، بابل و ساری، اظهار کرد: جشنواره جهاد تبیین را برنامه‌ریزی کردیم که به بهترین پیشنهادات با محوریت ذوب‌آهن سوادکوه اهدای جوایز خواهیم داشت.

حسینیان  با بیان اینکه شیفت ایثار در بیش از ۳۰ واحد تولیدی استان برنامه‌ریزی شد که کار بزرگی است، اضافه کرد: این مهم خود کار جهادی محسوب می‌شود ازطرفی خود کارگران به اینگونه کارها تشویق می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش جذب کارگران به بسیج از دیگر برنامه‌ها است، افزود: تعداد پایگاه‌ها از ۸۰ طی یک سال گذشته به ۱۳۰ پایگاه مقاومت شکل گرفت و همچنین ۱۵ پایگاه نیز درحال تاسیس است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری و پیش‌ رزمایش گروه‌های جهادی با دارا بودن بیش از ۶۰ گروه جهادی در شهرستان‌های تنکابن، نکا و ساری از دیگر برنامه‌ها است.

حسینیان با اشاره به ارسال طرح هر شرکت یک سنگر به مرکز، گفت: هدف ما این است هر شرکتی که دارد کار اقتصادی انجام می‌‌دهد یک سنگر اقتصادی هم محسوب می‌شود و در هفته دفاع مقدس در صورت تمایل در چند محور برنامه‌ها را اجرایی کنند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در مازندران، اظهار کرد: برنامه محوری ما جشنواره ورزشی کارگری است که ورزش را در کنار همه مسائل رونق دادیم که پس برنامه هفته دفاع مقدس در دو رشته ورزشی در آمل است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه بسیج کارگران در هفته دفاع مقدس مازندران /۱۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..