تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی ZCREW برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی ZCREW تجربه‌ای در دنیایی خاص است که توسط طاعون ویران شده است. هیولاها استادی بر زمین شد‌ه‌اند و سلاحی در دستان شما است که آخرین امید تمدن بشری هم محسوب می‌شود. برای شما، همینجا می‌تواند کشتی نجات بشریت باشد. تجربه گیم‌پلی پسا آخرالزمانی را در بازی خواهید داشت و می‌بینیم که زامبی‌ها، حشرات غول پیکر و یک سری هیولاهای جهش یافته هم در تلاش برای مقابله با شما هستند. باید شخصیت خود را انتخاب کرده و با سلاح‌ها و مهارت‌های خود به مبارزه بپردازید. می‌توانید قفل پشتیبانی نبردها را باز کرده و از برجک‌ها و لیزرهای متنوع استفاده کنید تا نبرد خود را به شکلی عالی ادامه دهید. ارتقا همه جانبه سلاح‌های گرم هم بر عهده شما است.

ZCREW PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-ZCREW

می‌توانید سلاح‌های خود را به شیوه‌های مختلف ارتقا داده و بر حسب سبک مبارزه خود یکی را انتخاب کنید. بیش از ۵۰ نوع سلاح برای انتخاب وجود دارد و کشتن فوری و حرکت به سمت مهمات این سلاح‌ها نیز از وظایف شما است. سفارشی سازی کلاس شخصیتی خود را فراموش نکرده و استعداد این کاراکترها را به سمت شکوفایی ببرید. از مهارت و استعداد کلاس شخصیتی خود برای تصرف اماکن بیشتر استفاده کنید. می‌توانید تخصص‌های دیگری را هم در ادامه یاد گرفته و در حالت کوآپ هم رقابت جذابی را با دوستان خود تجربه کنید.

اسکرین-شات-بازی-ZCREW اسکرین-شات-بازی-ZCREW اسکرین-شات-بازی-ZCREW اسکرین-شات-بازی-ZCREW اسکرین-شات-بازی-ZCREW اسکرین-شات-بازی-ZCREW info

Zcrew is a top-down shooting game (1-4 players co-op). With highly versatile customizations such as class talents, weapon upgrades, attachment craft, and battle prostheses, you can build your one-of-a-kind character and defeat enemies in a smooth and yet explosive way of your own play style.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel i3 Skylake | AMD FX-6000

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon R7 260X | NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 9 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: windows 10 64-bit

Processor: Intel i5 Coffee Lake | AMD Ryzen 3

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 570 | NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 9 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی ZCREW برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..