تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی VARIOUS DAYLIFE برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی VARIOUS DAYLIFE که در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی روانه بازار شده است، می‌توانید زندگی روزمره کاملا جدیدی را از جانب کمپانی اسکوئر انیکس تجربه کنید. بازی در سال ۲۱۱ از عصر امپراتوری جریان دارد و یک قاره جدید کشف شده است. باید در آخرین گوشه از سرزمین آنتوسیا حرکت کرده و ساکن آن‌جا شوید. زندگی خود را به بهترین شکل ممکن در این سرزمین ترسیم کرده و خودتان را برای فتوحات بیشتر آماده کنید. رشد شخصیت شما از طریق کارهای روزمره ادامه پیدا می‌کند. بیش از ۲۰ کلاس شغلی در بازی وجود دارد و بیش از ۱۰۰ نوع کار در این کلاس‌ها قرار گرفته است.

VARIOUS DAYLIFE PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-VARIOUS-DAYLIFE

در این بازی می‌توانید با یک سری کارهای سنگین خودتان را از نظر ذهنی بهبود داده و بر حسب انتخابی که در زمینه کاری خود انجام می‌دهید، شخصیت خود را طوری شکل دهید که مناسب باشد. با مدیریت ماهر روی سیاه چال‌ها غلبه کرده و انتخاب کنید که چه جیره بندی و اقلم غذایی را می‌خواهید که در کمپینگ‌ها مورد استفاده قرار دهید. شما می‌توانید امنیت شهر را برای مقابله با ناشناخته‌ها تامین کرده و در مرزهای مختلف آنتوسی با هیولاها و آب و هوای بد مقابله کنید. از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کرده و تا می‌توانید از کار سخت و فشار بیشتر استفاده کنید.

تصاویر-بازی-VARIOUS-DAYLIFE تصاویر-بازی-VARIOUS-DAYLIFE تصاویر-بازی-VARIOUS-DAYLIFE تصاویر-بازی-VARIOUS-DAYLIFE تصاویر-بازی-VARIOUS-DAYLIFE تصاویر-بازی-VARIOUS-DAYLIFE info

An all-new RPG from SQUARE ENIX, created by the development team that worked on OCTOPATH TRAVELER and BRAVELY DEFAULT.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10 64-bit / Windows® 11 64-bit

Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3210

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ R7 240 / Intel® HD Graphics 530 / NVIDIA® GeForce® GT 730

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Expected Framerate 30 FPS at 1280×720

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10 64-bit / Windows® 11 64-bit

Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i5-6400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ RX 470 / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 /

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Expected Framerate 60 FPS at 1920×1080

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی VARIOUS DAYLIFE برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..