تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Wandering Village برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی The Wandering Village دنیایی از گیاهان اسرارآمیز را به شما معرفی می‌کند که در حال رشد هستند و هاگ‌های سمی از خود ساطع می‌کنند. گروه کوچکی از بازماندگان را هم می‌بینیم که به دنبال سرپناهی در پشت موجودی غول پیکر و سرگردان هستند که اونیو نام دارد. شما باید رهبر گروه شده و محل سکونت آن‌ها را بسازید. باید یک رابطه همزیستی با اونبو ایجاد کرده و با هم در این دنیای خصمانه و در عین حال زیبا حرکت کنید. بازی دنیای پسا آخرالزمانی را معرفی کرده است که باید در آن زنده مانده و سعی در ساخت و ساز دنیای زیبای خود داشته باشید. یک دهکده کارآمد اساس بقای شما است و باید با شهرک سازی جلو بروید.

The Wandering Village (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-The-Wandering-Village

می‌توانید زنجیره‌های تولید را برنامه ریزی کرده و آن‌ها را بهینه سازی کنید تا از فضای محدود تا حد امکان به صورت بهینه استفاده کنید. جامعه‌ای را ایجاد کنید که بتواند بر هر چالشی غلبه کند. روی پشت این موجود زندگی کرده و سعی کنید که مجموعه‌ای چالش ها را هم در این بازی حل کنید. باید با اونبو پیوند ارتباطی برقرار کرده و با اعتماد متقابل زندگی کنید. زندگی بهتری در انتظار شما است و می‌توانید برای روستاییان هم این زندگی بهتر را تضمین کنید. بیوم‌های متخلفی در این بازی قابل کشف هستند و باید از بین انبوهی از زیست‌ بوم‌های مختلف عبور کرده و سفر خود را برنامه ریزی کنید.

تصاویر-بازی-The-Wandering-Village تصاویر-بازی-The-Wandering-Village تصاویر-بازی-The-Wandering-Village تصاویر-بازی-The-Wandering-Village تصاویر-بازی-The-Wandering-Village تصاویر-بازی-The-Wandering-Village info

The Wandering Village is a city-building simulation game on the back of a giant, wandering creature. Build your settlement and form a symbiotic relationship with the colossus. Will you survive together in this hostile, yet beautiful post-apocalyptic world, contaminated by poisonous plants?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7, Windows® 10

Processor: Quad Core Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660, Radeon RX 460 or similar dedicated graphics card

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: GPU with Shader Model 5.0 required.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10

Processor: Quad Core Processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 2070, Radeon RX 5700 or similar dedicated graphics card

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: GPU with Shader Model 5.0 required.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Wandering Village برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..