تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Grid Force Mask Of The Goddess برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Grid Force Mask Of The Goddess یک تجربه جالب نقش آفرینی است که مبتنی بر تاکتیک ادامه پیدا کرده و با ده‌ها شخصیت منحصربه‌فرد و داستانی عمیق و پر از طنز ادامه پیدا می‌کند. هر تصمیمی که شما در این بازی بگیرید اهمیت پیدا می‌کند. شما به سرعت یک بازی مبارزه‌ای و عمیق را خواهید داشت که بر پایه نقش آفرینی بوده و باید نبردهایی ریل تایم و دیوانه‌وار را با تفکر استراتژیک خود جلو ببرید. بازی سرعت بالایی هم دارد و می‌توانید در مبارزات به برتری دست پیدا کنید. تیم رویایی خود را در بازی ساخته و سعی کنید که از بین ده‌ها شخصیت قابل بازی یکی را انتخاب کنید و آن را جلو ببرید. هر کدام از آن‌ها می‌توانند داستان‌های جذابی را داشته باشند.

Grid Force – Mask Of The Goddess PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess

کاراکتر بازی دونا نام دارد که خود را در سفری شکوهمند دیده و از طریق یک روایت انیمیشنی زیبا دنبال می‌شود. شما باید به سبک مانگا کار خود را جلو برده و اعتماد خود را رقم بزنید. باید ببینید که او به چه کسی خیانت کرده و با چه کسی همراه می‌شود. رشد شخصی و مسئولیت پذیری را از طریق سفری حماسی دنبال کرده و سعی کنید که وارد دنیای تخیلی چند فرهنگی گورا شوید. تصمیمات شما تغییر دهنده بازی هستند و ممکن است که روابطی جدید هم از خود بر جای گذارند. باید به آرزوهای خاص خود توجه کرده و آن‌ها را شناسایی کنید.

تصاویر-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess تصاویر-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess تصاویر-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess تصاویر-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess تصاویر-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess تصاویر-بازی-Grid-Force-Mask-Of-The-Goddess info

Conquer the grid in REAL-TIME in this tactical bullet-hell RPG with a large, diverse roster of heroes to recruit and evolve, lightning-fast combat, and a deep story that adapts to your choices. Play as Donna, a fighter in search of the perfect team who can defeat the goddesses and save the future.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1660 or Equivalent

DirectX: Version 10

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia RTX

DirectX: Version 10

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Grid Force Mask Of The Goddess برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..