تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری بیش از 2 هزار برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس اردبیل

علی واحد مدیرکل دفاع مقدس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۳۱ شهریورماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: این روزها نیاز اصلی جامعه ما جهاد تبیین است و در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس تأکید می‌کنم که نشر ارزش‌های دفاع مقدس جز با جهاد تبیین ممکن نیست.

وی گفت: در عرصه اطلاع رسانی، رسانه‌ها باید جهت ساز و هدفدار باشند و در حوزه دفاع مقدس طوری عمل کنند که به معاندین و دشمنان اجازه ندهند دفاع مقدس عاشورایی ملت ایران در برابر استکبار جهانی تحریف شود و در سایه جهاد تبیین است که جای شهید  و جلاد و خادم و خائن هیچ گاه عوض نمی شود.

واحد ادامه داد: روز شمار هفته دفاع مقدس امسال به این ترتیب است که: ۳۱ شهریور با نام پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، اول مهر با نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت، دوم مهر به نام ولایتمداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی سوم مهر به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی، چهارم مهر به نام دفاع همه جانبه، اصناف و سربازان، پنجم مهر به نام وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی، ششم مهر به نام نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهادگران و روحانیون و روزگار این هفته هفتم مهر فرماندهان، عزتمداران و حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: 2 هزار و 200 برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اردبیل با همکاری تمامی ادارات و نهادها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری بیش از 2 هزار برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..