تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رم 3 - کیه وو 1/غلبه گرگها بر الاغ های پرنده + فیلم

تیم های رم و کیه وو در رقابتهای هفته هجدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف هم رفتند که رم موفق شد 3 بر یک از سد مهمانش عبور کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های رم و کیه وو در رقابتهای هفته هجدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف هم رفتند که رم موفق شد دو بر یک از سد مهمانش عبور کند.

گل نخست بازی را دیگوژمان دقیقه 37 به ثمر رساند.جاناتان دی گوژمان روی اشتباه برونو پرز با ضربه ای سر دروازه شزنی را باز کرد

در ادامه در وقتهای تلف شده نیمه اول  استفان الشراوی از روی ضربه آزاد گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 52 ادین ژکو گل دوم را نیز برای گرگها به ثمر رساند.روی حرکت زیبای ال شراوی، ادین ژکو در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و دروازه کیه وو را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 93 دیگو پروتی گل سوم را از روی نقطه پنالتی زد تا کار تمام شود.

رم با این پیروزی 38 امتیازی شد و در تبه دوم باقی ماند. کیه وو نیز با 25 امتیاز یازدهم است.

نتایج رقابتهای همزمان سری آ:

کالیاری 4 ساسولو 3
سمپدوریا 0 اودینزه 0
تورینو 1 جنوا 0
پالرمو 1 پسکارا 1
فیورنتینا 3 ناپولی 3

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رم 3 - کیه وو 1/غلبه گرگها بر الاغ های پرنده + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..