تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری صبحگاه مشترک بمناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل سرهنگ اکبر میرنام در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از برگ های زرین و پر افتخار انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد:هفته دفاع مقدس یادآور ایثار،رشادت رزمندگان است که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
در ادامه برنامه جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) حجت الاسلام و المسلمین توکلی به بیان رشادت ها و ایثارگری همه رزمندگان و شهیدان در دفاع مقدس و اینکه پیروزی حتمی برای جبهه مقاومت و حق در برابر استکبار و دنباله روهای آنان است.
حجت الاسلام و المسلمین توکلی گفتند: با توجه به اینکه خبرهای امید بخش بنیان گذار کبیرانقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نسبت به آینده کشور همیشه به وقوع پیوسته ، لذا باید امت اسلامی و کشور عزیزمان ایران با مقاومت در برابر استکبار ایستادگی کند تا پرچم انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم (عج) داده شود .

ایشان تصریح کردند: باتوجه به اینکه در جنگ ادراکی و شناختی هستیم ، وظیفه همه ما است که جهاد تبیین رو فراموش نکنیم و نسبت به روشنگری و بیان حقایق نباید کم کاری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی عنوان کرد: در حال حاضر نیز با تلاش و پشتکار داخلی و رهنمودهای مقام‌معظم رهبری ایران اسلامی با اقتدار در دنیا ایستاده است.

وی گفت: آرامش و امنیت خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری صبحگاه مشترک بمناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه هفتکل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..