تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت سال دفاع مقدس با همه حقایق و آثاری که داشت می تواند برای برنامه ریزی آینده نسل جوان و نوجوان مورد استفاده قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کاروند، فرمانده حوزه ۵۱۲ بسیج سپاه ناحیه امام جواد(ع) محمدشهر به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

هشت سال دفاع مقدس گنجینه ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند اثرات آن  را استخراج، مصرف و سرمایه گذاری کند.

دفاع مقدس مظهر حماسه،  معنویت، دینداری، ایثار و از خود گذشتگی است. نگاه کلان به این هشت سال با اطلاع از حقایق و آثاری که داشته می تواند برای برنامه ریزی آینده جوانان مورد استفاده قرار بگیرد.

زندگی و سیره شهدا را باید برای جوانان برجسته و الگو سازی کنیم و آرمان شهیدان را که عبارت بود از خدا، اسلام و انقلاب نگذاریم به دست فراموشی سپرده شود.

بعد از پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، ما همچنان در جنگ بوده و به سر می بریم اما نه جنگ نظامی بلکه جنگ نرم. چه بسا این جنگ سخت تر از جنگ سخت می باشد و دشمن از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این جنگ استفاده می کند و سست کردن ایمان مردم و بازداشتن مردم از حرکت رو به رشد از اهداف دشمن در این جنگ می باشد.

همه مسئولین در مقابل این جنگ نرم باید کار کنند ، در میدان باشند و ابعاد مهم ابن جنگ را درست برای مخاطبین خود تشریح کنند تا هم جهت با همدیگر حرکت کنند.

حضرت امام(ره) توصیه کردند که وصیت نامه شهدا را بخوانید، زیرا در وصیت نامه های شهدا از جمله موضوعاتی که توصیه و سفارش شده حفظ حجاب می باشد. حجاب یک حکم دینی است و باید تلاش کرد که این توصیه و سفارش شهدا عملی شود.

دفاع مقدس ثابت کرد که صیانت کشور با مقاومت به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت سال دفاع مقدس با همه حقایق و آثاری که داشت می تواند برای برنامه ریزی آینده نسل جوان و نوجوان مورد استفاده قرار بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..