تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرق اسکوچیچ و ویلموتس در چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی پاکدامن یکی از بهترین نفرات تیم ملی شمشیربازی ایران است که در سال‌های اخیر توانسته عملکرد خوبی را از خودش نشان دهد. این شمشیرباز کشور که استقلالی هم هست در گفتگو با خبرآنلاین در مورد تیم ملی فوتبال و حواشی برگشتن کی روش و همین طور شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: «درباره ساپینتو بعد نیم‌فصل می‌توان نظر داد. استراماچونی هم اوایل نتیجه خوبی نگرفت ولی تیمش فوتبال خوبی بازی می‌کرد. من بازی با نساجی را ندیدم ولی گفتند استقلال خیلی خوب بازی کرد. این نشان می‌دهد در مسیر درستی است و به این استقلال خیلی خوشبین هستم. فکر می‌کنم بتواند قهرمانی را تکرار کند. به نظرم یا استقلال قهرمان می‌شود یا سپاهان.

او ادامه داد: «پرسپولیس هم تیم خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند ولی به نظرم پرسپولیس دوتا مساوی بیاورد یا باخت بیاورد باید ببینیم بعدش شرایط چطور می‌شود. الان شرایط خوب است ولی با اولین باخت فکر کنم کارشان سخت شود. استقلال بازی اول جای خوب به تیم خوبی باخت و چون مربی تازه آمده بود کسی فشار نیاورد. مثلا پرسپولیس اگر ببازد مثلا در دربی باخت بدهد فشار مضاعفی با کادر و بازیکنان وارد می‌شود.»

او در مورد تغیر و تحولات تیم ملی فوتبال و رفتن اسکوچیچ گفت: «عملکرد ایشان به غیر از تیم‌های بزرگ جلوی تیم‌های دیگر خوب بوده است. فرق اسکوچیچ و ویلموتس غیبت مهدی طارمی بود. زمان ویلموتس طارمی مصدوم بود و دوره اسکوچیچ دیدیم چقدر تاثیر گذاشت. زمان اسکوچیچ در ۲-۳ بازی مثل بازی با امارات هم خدا کمک کرد که مثلا اخراج شجاع با VAR برگشت یا بازی با لبنان که دقیقه ۹۰ دوتا گل زدیم. بازی با کره خیلی بد بود و ما ۹۰ دقیقه دنبال توپ می‌دویدیم و کره‌ای‌ها هر کار دل‌شان می‌خواست کردند. فکر کنم بازگشت کی‌روش اتفاق خوبی بود و می‌توانیم آبرومندانه از جام جهانی برگردیم.»

علی پاکدامن: ما مثل قماربازها هستیم!

برای مطالعه مشروح این گفتگو اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: علی پاکدامن: ما مثل قماربازها هستیم! بمب پرسپولیس خیال گل محمدی را راحت کرد بازگشت سرمربی پیشین استقلال به لیگ برتر

۲۵۱۲۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرق اسکوچیچ و ویلموتس در چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..