تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون استاندار البرز شهادت یکی از بسیجیان کرج را تبریک و تسلیت گفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: یک بسیجی جوان و فعال کرجی چهارشنبه شب گذشته توسط عده ای آشوبگر و اغتشاشگر به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به نقل از ایرنا، مرتضی ولی پوری  با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این بسیجی افزود: علی اصغر قورت بیگلو بسیجی فعال یکی از پایگاه های نیروی مقاومت بسیج شهر کرج در جریان تجمعات چهارشنبه شب گذشته، توسط عده ای اغتشاشگر به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

وی اظهار داشت: اقدام لازم برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت توسط مراجع قضایی و انتظامی به عمل آمده است.

 وی همچنین به کلیه افرادی که در این اغتشاشات و آشوب های خیابانی شرکت می کنند هشدار داد: چنانچه اقدام آنان موجب اخلال در نظم، امنیت و آرامش شهروندان گردد ، برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون استاندار البرز شهادت یکی از بسیجیان کرج را تبریک و تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..