تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور: ایران تحت سلطه هیچ قدرتی زندگی سیاسی خود را تنظیم نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، نشست خبری رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های بین المللی دقایقی پیش در نیویورک آغاز شد. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری با رسانه‌های خارجی به سوالات آنان در موضوعات مختلف سیاسی و بین المللی پاسخ خواهد داد. در این نشست خبری، خبرنگاران رسانه‌های امریکایی، روسی، چین و منطقه حضور دارند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه اولویت سیاست همسایگی را دنبال خواهیم کرد، گفت: اگر کشوری بخواهد با جمهوری اسلامی همکاری کند زمینه همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نه زیر سلطه هیچ قدرتی می‌رویم و نه هیچ کشوری را زیر سلطه قرار می‌دهیم، افزود: امروز جامعه بشری از استکبار و کشور‌هایی که به خاطر قدرت نظامی و پول می‌خواهند خود را به جوامع تحمیل کنند، رنج می‌برد.

آیت الله رییسی در پاسخ به سوالی درباره مواضع جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین اظهار داشت: فلسطین ۷۰ سال است که توسط اشغالگران به اشغال درآمده و مردمش در سرزمین‌های دیگر آواره شده‌اند و عده‌ای هم در غزه به‌صورت یک زندان بزرگ حبس شده‌اند؛ این وضعیت قابل دوام نیست و این ظلم باید خاتمه یابد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه راه‌کار‌های آمریکا و غربی‌ها مثل قرارداد کمپ‌دیوید و اسلو نتوانسته فلسطینی‌ها را به حقشان برساند، افزود: پیشنهاد ایران این است که مردم فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی رأی خود را به صورت کاملا دموکراتیک اعلام کنند و حکومتی بر اساس رای مردم تعیین شده و سرنوشت را بر عهده گیرد؛ این پیشنهاد نجات وضعیت فلسطین خواهد بود در غیر این صورت هر راه حلی که حق فلسطینی را ضایع کند، عادلانه نمی‌دانیم.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور: ایران تحت سلطه هیچ قدرتی زندگی سیاسی خود را تنظیم نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..