تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در زندان مرکزی قم

به نقل از اداره کل زندان های استان قم، باحضور  سانی خانی، مدیر کل ورزش و امور جوانان قم ، داوودی، معاون ورزش شهرداری و معاونین اداری مالی و اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان قم ، سالن ورزشی چند منظوره زندان مرکزی افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و امور جوانان استان در حاشیه این بازدید گفت: ورزش و اشتغال زندانیان در بازاجتماعی نمودن زندانیان موثر است و هرآنچه که این دو مهم توسعه یابد در سلامت روح و جسم زندانیان و تحمل شرایط سخت حبس تاثیرگذار است و باعث حفظ امید به آینده در آنان خواهد شد.

او همچنین گفت: ورزش استان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و باید همه هیئت های ورزشی استان به کمک زندانهای استان در جهت اجرای برنامه های ورزشی با هدف ایجاد نشاط و سلامتی در بین زندانیان بیایند چرا که زندانیان عضوی از جامعه شهری هستند که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند و با تمام توان به توسعه ورزش در زندانهای استان کمک خواهیم کرد.

سانی خانی ضمن تشکر از افتتاح سالن ورزشی " شهید ابراهیم هادی " زندان مرکزی گفت: بهسازی فضاهای ورزشی با هدف ایجاد شور و تشویق به امر ورزش بایستی در دستور کار قرار گیرد و این مهم در زندان مرکزی قم صورت گرفته است و امید است که با جذب مربیان و کمک هیات های ورزشی استان ، زندانیان بیشتری با علایق متعدد به سمت ورزش های گوناگون بیایند تا از خمودگی رهایی یابند.

مرشد خوانی استاد سید محمد علی اسحاقی از مرشدان بنام کشوری و اجرای ورزش باستانی زندانیان از مراسم های ویژه افتتاحیه سالن ورزشی بود.

گفتنی است مدیر کل ورزش و امور جوانان استان و هیات همراهشان ، همچنین از نمایشگاه صنایع دستی زندانیان ، کتابخانه شهید مطهری ، صدا و سیما و مدرسه قرآنی زندان مرکزی بازدید نمودند .

همچنین از سالن ورزشی بزرگ اردگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم که نیمه تمام مانده است نیز بازدید شد و مقرر گردید با تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز از محل استانی و بخشی دیگر از محل سازمان زندانهای کشور، این سالن نیز آماده بهره برداری گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در زندان مرکزی قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..