تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی موکب در ایام ماه صفر (اربعین) حسینی

برپایی موکب شهید ستار پناهی توسط کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بهرگان

برپایی موکب در ایام ماه صفر (اربعین) حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بهرگان اظهارداشت : همه ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی، زائران و عشاق ثارالله مسیر نجف تا کربلا را به عنوان یک سنت حسنه با پای پیاده طی می‌کنند. در طول مسیر هم موکب هایی هستند که زائران می توانند در آنجا استراحت کنند در مسیر زائران موکب‌ها و خیمه‌های فراوانی برای پذیرایی برپا شده است که صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق می‌کنند. اکثر مردم قبایل و عشایر مختلف در این مسیر خیمه و چادر برپا کرده و با تمامی دارایی خود حتی به اندازه قرص نان یا با شستن پای زائران به مردم خدمت می‌کنند و این خدمت را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانند.

احسان حیات داوودی در همین رابطه بیان داشت: برپایی موکب توسط سپاه حفاظت هواپیمایی بهرگان نیز با تأسی جستن از همین حرکت بزرگ ومعنوی در ایام اربعین حسینی انجام گردید تا از راه دور به ارباب سلام داده و ادای احترام نماییم.

وی افزود: برپایی موکب هر ساله توسط کارکنان سپاه حفاظت فرودگاه بهرگان به منظور خدمت رسانی به مسافرین در این ایام(اربعین حسینی) و همچنین زنده نگه داشتن این ایام و شناساندن بهتر اهداف اربعین حسینی به مردم انجام می پذیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی موکب در ایام ماه صفر (اربعین) حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..