تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت شهرداری یزد و بخش خصوصی برای ساخت مجتمع گردشگری و تفریحی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سیروس سلیمانی با بیان اینکه عملیات ساخت مجتمع یاد شده از تیرماه سالجاری آغاز شده است افزود: ساخت این پروژه با مشارکت شهرداری یزد، شرکت تولیدی کابل های مخابراتی شهید قندی و گروه شرکت های ساخت و ساز بین المللی "بیشمار" یزد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مجتمع یاد شده در مساحت ۲۳ هزار متر در بلوار شهید قندی یزد ایجاد می شود اظهار کرد: کاربری پروژه ارگ یزد شامل گردشگری، تفریحی، تجاری، هتل، شهربازی، هایپرمارکت، تالار و رستوران است.

سلیمانی ادامه داد: مدت زمان ساخت و طراحی مجتمع یاد شده ۶۰ ماه می باشد که امید است با ساخت این مجتمع ، فضای گردشگری و تفریحی و کسب و کار برای شهروندان مهیا شود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد گفت: طرح های دیگری هم در زمینه های مختلف در دستور کار این سازمان قرار دارد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت شهرداری یزد و بخش خصوصی برای ساخت مجتمع گردشگری و تفریحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..