تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوختن مادر و بچه در شعله‌های آتش +تصاویر

یک مادر و بچه‌اش در شعله‌های آتش گیر افتادند و جان خود را از دست دادند.

سوختن مادر و بچه در شعله‌های آتش +تصاویر

به گزارش دیلی میل، شب چهارشنبه در ساعت 10:45 بود که با مرکز اورژانس در منطقه برینتری شهر اسکس استرالیا تماس گرفته شد تا گزارش شعله‌های آتشی که به جان خانه یک خانواده افتاده بود، داده شود.

بر اساس این گزارش، چهار نفر در این خانه در شعله‌های آتش گیر فتاده بودند که دو نفر از آن‌ها که دو خانم بزرگسال بودند، توانستند خود را از شعله‌ها بیرون بکشند اما یک زن که همراه بچه‌اش در آنجا بود، در شعله‌ها گیر افتادند و موفق نشدند جان خود را نجات دهند.

سوختن مادر و بچه در شعله‌های آتش +تصاویر سوختن مادر و بچه در شعله‌های آتش +تصاویر

بعد از اینکه مأموران آتش‌نشانی و پلیس هم به محل آتش‌سوزی رسیدند، دیر شده بود و دیگر قادر نبودند که مادر و بچه را از آتش بیرون بکشند.

گفتنی است؛ این دو نفر در حالی جان خود را از دست دادند که ایستگاه آتش‌نشانی با محل آتش‌سوزی فقط چند دقیقه فاصله دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوختن مادر و بچه در شعله‌های آتش +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..