تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، حجت الاسلام والمسلمین بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در دیدار با خانواده معظم شهید سابکزهی ضمن گرامیداشت یاد خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس ، اظهار کرد: امروز عزت، آبرو و سربلندی که ملت ما در دنیا دارد همه از برکات خون شهدا است.

وی به اهداف والای شهدا اشاره کرد و گفت: همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم. چراکه همه ما آنچه داریم از برکات وجود شهدا است.

حجت الاسلام عیسی بزمانی در ادامه تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر کرد: مسئولان باید با خانواده شهدا دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات خانواده‌های شهدا آشنا شوند و تلاش کنند که مشکلات خانواده شهدا حل شود.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از خانواده معظم این شهید دلجویی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..