تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ نابرابر است

مولوی ساداتی گفت: خاطرات ایثارگران دوران دفاع مقدس باید برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، جانشین سپاه شهرستان سراوان و جمعی از اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با مولوی ساداتی دیدار نمودند. در این دیدار مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: خاطرات ایثارگران دوران دفاع مقدس باید برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان انتقال گردد.

ساداتی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت منتقمی است که به آن دوران برگردیم که چگونگی مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده و اجازه ندادیم که دشمن به اهداف خود برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ نابرابر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..