تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همزمان با هفته دفاع مقدس 166 عنوان برنامه در شهرستان درمیان برگزار می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان مهندس فرجامی فر فرماندار شهرستان درمیان و سرهنگ پاسدار بشیری  فرمانده سپاه درمیان که به ترتیب مسئولیت ریاست و دبیری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برعهده دارند در نشست خبری به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه حضور یافتند.

در این نشست فرماندار شهرستان درمیان گفت:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا ارزشها ،ایثارگریها و معارف هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود. جوانان ما باید بدانند که اگر امروز در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهانی بسیاری از معادلات بدون نقش آفرین ایران قابل حل نیست و کشورعزیزمان ایران در اوج اقتدار و عزت و دارای فناوریهای برتر نظامی در سطح جهان است به برکت ایثارگری و استقامت همراه با وحدت بین نهادها و مردم در دوران دفاع مقدس است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادامه بیان داشت:رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر گردن آحاد مردم جامعه حق دارند و در همین راستا برنامه ریزی برای برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان به منظور تجلیل از این عزیزان به صورت سراسری همزمان با سراسر کشور در تاریخ 30 شهریور و پس از سخنرانی فرماندهی معظم کل قوا در مرکز شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان درمیان از اهم دیگر برنامه ها  به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سظح شهرستان  درمیان اشاره کرد و گفت:همزمان با 31 شهریور ماه مراسم  صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همراه با حضور بسیجیان سرافراز در مرکز شهرستان برگزار و پس از آن رژه خوذرویی در سطح شهراسدیه و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا در گلزار شهدای گمنام و شهر اسدیه  با عطر افشانی گلزار شهدا خواهد بود.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد علی بشیری دیبر ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس اکثر پایگاه های مقاومت بسیج برنامه های متناسب با این ایام برگزار خواهند کرد که هدف از اجرای این برنامه ها زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و توسعه و تقویت ارزش های ناب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است در همین راستا برگزاری یادواره های شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات فرهنگی ورزشی و پیاده روی های خانوادگی و اعزام سخنران به نمازهای جمعه و برگزاری شامگاه یاد یاران از اهم برنامه های اجرای در سطح رده های بسیج خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همزمان با هفته دفاع مقدس 166 عنوان برنامه در شهرستان درمیان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..