تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وادار کردن دشمنان به شکست و مدیریت بحران از دستاوردهای دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار با پاسداران و رزمندگان دفاع مقدس به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، وادار کردن دشمنان به شکست و مدیریت بحران را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: دفاع مقدس نشان داد که ملت به رهبری امام خمینی (ره) می‌تواند در مقابل همه هجمه‌ها بایستد و پیروز شود و نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب کند.

وی با بیان اینکه ترس مردم در طول هشت سال دفاع مقدس از بین رفته است و شیر مردی خود را نشان دادند، تصریح کرد: امام خمینی(ره)، نهضت ایشان و نیروهای بسیجی در طول دفاع مقدس «نشدنی‌ها» را به «شد» تبدیل کردند و به نتایج خوبی رسیدند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر ضرورت گرامیداشت دستاوردهای دفاع مقدس به‌صورت چشمگیر و بازبینی معارف آن، مطرح کرد: باید بر دستاوردهای دفاع مقدس پافشاری کنیم.

وی تجدید بیعت با سیدالشهدا (ع) را هدف اصلی زیارت اربعین دانست و گفت: باید پس از زیارت اربعین و تجدید بیعت برگردیم و با قدرت بیشتری از حرم جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

برقراری ادامه داد: دفاع مقدس از امام حسین(ع) درس مقاومت، ایستادگی، شور و شعور گرفته است و برای ادامه این راه باید از عاشورا و اربعین کمک بگیریم.

وی در بخش دیگری از روسای ادارات خواست تا هفته‌ای یک بار با کارمندان زیر مجموعه خود جلساتی تشکیل داده تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آن ها، تذکرات لازم داده شود.

امام جمعه ملایر مردم را ولی نعمت مسئولان خواند و گفت: اگر کم کاری در بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم صورت گرفته باید اصلاح و رضایت مردم جلب شود.

وی با اشاره به آتش زدن قرآن و هتک حرمت به امامزاده عبدالله (ع) همدان، تاکید کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد که دشمن با اصل دین مخالف است و چون می‌داند نظام جمهوری اسلامی ریشه در اعتقادات دارد، پس به دنبال آسیب زدن به ریشه است.

برقراری با تاکید بر اینکه دشمن تنها به برداشتن حجاب از سر بانوان راضی نمی‌شود، گفت: مسئله عمیق‌تر از آن حرف‌ها است همانطور که در حال حاضر در کشورهای خود هم‌جنس گرایی را قانونی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وادار کردن دشمنان به شکست و مدیریت بحران از دستاوردهای دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..