تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزن سیاسی و ژئوپلتیک ایران در منطقه بالاتر رفته است/ استراتژی آمریکایی‌ها محکوم به شکست است

سرلشکر صفوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزن سیاسی و ژئوپلتیک ایران در منطقه بالاتر رفته است/ استراتژی آمریکایی‌ها محکوم به شکست استمشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: استراتژی آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا، به شکست منجر شده است.

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی؛ مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی‌های ارتش سوریه در حلب عنوان داشت: به عقیده من، ماجرای سوریه و عراق، یک تقابل راهبردی بین قدرت‌های بزرگ جهانی بود که یک طرف آن، آمریکایی‌ها و متحدین آن‌ها از جمله رژیم صهیونیستی، ترکیه، عربستان، قطر و اردن بودند و در طرف دیگر، ایران، روسیه، سوریه و حزب‌الله لبنان قرار دارند.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا ادامه داد: هم اکنون بعد از حدود 60 ماه که از فاجعه بزرگ سوریه می‌گذرد، می‌توان گفت این تقابل راهبرد بین جبهه مقاومت و جبهه استکبار، منجر به پیروزی ائتلاف جبهه اسلامی شده و به شکست مستکبران و آمریکا و رژیم صهیونیستی ختم شده است.

وی درباره آینده اوضاع تحولات سوریه افزود: به نظر می‌رسد که ارتش و ملت سوریه و حامیان آن‌ها بتوانند بعد از حلب به سراغ مناطق شرق و غرب رودخانه فرات که نیروهای تکفیری در آنجا حضور دارند، بروند. 

سرلشکر رحیم صفوی اضافه کرد: با هوشمندی و پشتیبانی روس‌ها، مشاوره‌های نظامی ایران و حضور نظامی لبنان، احتمال پیروزی‌های بزرگتری در منطقه فرات پیش‌بینی می‌شود و امیدواریم این پیروزی‌ها با پیروزی دولت عراق در موصل با یکدیگر گره بخورد و سرانجام این پیروزی‌ها به یمن برسد.

وی ادامه داد: این سلسله پیروزی‌ها نشان دهد که استراتژی آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا چه در رابطه با مردم یمن و چه در رابطه با مردم سوریه و عراق، محکوم به شکست است و نشانه‌های این شکست را در حال حاضر شاهد هستیم.

سرلشکر رحیم صفوی تصریح کرد: آینده منطقه را به نفع ملت‌ها و جبهه مقاومت می‌دانیم. در حال حارض، وزن سیاسی و ژئوپلتیک ایران هم در منطقه بالاتر رفته است و امیدواریم رئیس جمهور جدید آمریکا هم بداند که ایران به دنبال امنیت در منطقه است و به طور جدی مقابله با تروریست‌ها را دنبال می‌کند.

وی افزود: ترامپ باید بداند ایران برگ برنده منطقه است و او باید پیام پیروزی و آزادسازی حلب را درک کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزن سیاسی و ژئوپلتیک ایران در منطقه بالاتر رفته است/ استراتژی آمریکایی‌ها محکوم به شکست است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..