تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع ظلم در کلام امیرمومنان(ع)

۰۷:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

۸۲۴۴۵۰۲

۰۷:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

۸۲۴۴۵۰۲

دانلود PDF

حدیث روز؛

دانلود PDF

امام علی (ع) فرمودند: ألا و إنَّ الظُّلمَ ثلاثةٌ: فَظُلمٌ لا یُغفَرُ، و ظُلمٌ لا یُترَکُ، و ظُلمٌ مَغفورٌ لا یُطلَبُ، فأمّا الظُّلمُ الذی لا یُغفَرُ فالشِّرکُ بِاللّه ِ ··· و أمّا الظُّلمُ الذی یُغفَرُ فَظُلمُ العَبدِ نفسَهُ عندَ بعضِ الهَناتِ، و أمّا الظُّلمُ الذی لا یُترَکُ فظُلمُ العِبادِ بَعضِهِم بَعضا» «بدانید که ظلم بر سه گونه است: ظلمى که هرگز بخشیده نمى شود، ظلمى که بازخواست مى شود و ظلمى که بخشوده مى شود و بازخواست نمى‌شود. اما ظلمى که هرگز بخشیده نمى‌شود، شرک ورزیدن به خداست ···، اما ظلمى که بخشوده مى‌شود ستمى است که بنده با ارتکاب بعضى گناهان کوچک به خود روا مى‌دارد و اما ظلمى که بازخواست خواهد شد، ستم بندگان به یکدیگر است.»

منبع: نهج البلاغه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع ظلم در کلام امیرمومنان(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..