تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسک‌هایی از جنس کفش کتانی!

کد خبر: ۴۴۶۲۶۰

۲۸۰  بازدید

یک طراح چینی با استفاده از کفش‌های کتانی، ماسک‌هایی برای استفاده در روزهای آلوده ساخته است.

پرس تی وی: یک طراح چینی با استفاده از کفش‌های کتانی، ماسک‌هایی برای استفاده در روزهای آلوده ساخته است. وانگ ژیجون که از آلودگی هوای چین به ستوه آمده، تصمیم گرفت ماسک‌های ضد آلودگی منحصربه‌فرد خود را طراحی کند.

وی 2 سال پیش به امید ساختن ماسکی که هم از ریه‌هایش محافظت کند و هم ظاهر زیبایی داشته باشد، شروع به بریدن و تکه‌تکه کردن کفش‌های کتانی کرد. کار به جایی رسید که وی درنهایت با چاقو به جان کفش‌هایی افتاد که به‌صورت محدود تولید می‌شوند و بسیار گران‌قیمت (بیش از 700 دلار) هستند.

 ماسک‌هایی از جنس کفش کتانی!
وانگ در این‌باره گفت: «من همه‌جا دنبال محصولی مناسب بودم.» او افزود که بهترین انواع ماسک‌ را استفاده کرده اما همۀ آن‌ها با مشکلاتی مواجه بوده‌اند. بعضی از ماسک‌ها به صورت فشار می‌آوردند و کوچک بودند. بسیاری از آن‌ها هم ظاهر خوبی نداشتند و زیبا طراحی نشده بودند. به همین علت وانگ تصمیم می‌گیرد محصولی منحصربه‌فرد تولید کند که علاوه بر زیبایی، کاربردی هم باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با طراحی و تولید این محصول بتواند به نوبۀ خود سهمی در افزایش آگاهی مردم نسبت به علل ایجاد آلودگی داشته باشد. آلودگی هوای پکن اخیراً به وضعیت هشدار قرمز رسید.

 ماسک‌هایی از جنس کفش کتانی!
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که چین به‌عنوان کشوری با سریع‌ترین رشد اقتصادی در جهان، ناسالم‌ترین هوا را نیز دارد. سال‎ها است که آلودگی هوا به یکی از مسائل روزمرۀ زندگی شهروندان چینی مبدل شده و خرید ماسک‌های ضد آلودگی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای آن‎ها عادی شده است.

بااین‌حال وانگ گفت هموطنانش در داخل کشور چندان از طرح ماسک‌های او استقبال نکرده‌اند و در عوض، خارجی‌ها بیشتر به این محصول علاقه‌مند شده‌اند. بر اساس مطالعات علمی، آلودگی هوا در چین هرساله 1.4 میلیون مرگ زودرس را سبب می‌شود، یعنی تقریباً چهار هزار مورد در هر روز.

ماسک‌هایی از جنس کفش کتانی!   

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هنر کشیدن نقاشی بدون برداشتن قلم از روی کاغذ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسک‌هایی از جنس کفش کتانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..