تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود BIG Launcher 4.0.7 – لانچر زیبای اندروید مخصوص افراد مسن

BIG Launcher لانچری سریع و ساده برای سیستم عامل محبوب اندروید می  باشد که برای سالمندان و افراد مبتلا به مشکلات بینایی طراحی شده است و دارای دکمه ها و آیکون هایی بزرگ می باشد. در این لانچر اس ام اس ، مخاطبین ، گالری ، دوربین و سایر نرم افزارهای نصب شده به اندازه ای بزرگ طراحی شده اند که به راحتی برای افراد مسن و آنهایی که مشکلات بینایی دارند قابل دید باشند.

بیگ لانچر برنده جوایز VODAFONE در سال 2011 بوده است که دارای امکانات و ویژگی های متفاوت تری نسبت به لانچرهای موجود می باشد . ناگفته نماند که BIG Launcher هم اکنون در مارکت اندروید با پرداخت درون برنامه ای 10 دلاری قرار گرفته است و دارای امتیاز 4.5 از 5 می باشد ….

BIG Launcher

برای مشاهده ی تصاویری از محیط لانچر فوق العاده زیبای BIG Launcher و دانلود جدیدترین نسخه ی آن به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه 4.0.7 - Set targetSDK=30 (Android 11) and fix what it needs: - changed apps listing due to new permission - changed background toast popup messages fonts to the system default - changed toast popup message position to the bottom of the screen

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود BIG Launcher 4.0.7 – لانچر زیبای اندروید مخصوص افراد مسن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..