تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرژانتین و فرانسه برندگان جوایز فیفا

به گزارش افکارنیوز،

تیم ملی فوتبال آرژانتین سال 2016 را با قرار گرفتن در رتبه اول رده بندی فیفا به پایان رساند تا جایزه " تیم سال"  فیفا را از آن خود کند.

به این ترتیب آرژانتین 'عنوان "تیم سال " را از دست بلژیک خارج کرد. آلبی سلسته ماه آوریل 2016 در جدول رده بندی فیفا برای نخستین بار از بلژیک پیشی گرفت و پس از آن هشت بار در صدر رده بندی فیفا باقی ماند.

 در کل، آرژانتین از 15 بازی خود در سال 2016  ده پیروزی و دو تساوی  به دست آورد، و سه بار نیز شکست خورد.

اما این تیم ملی فرانسه بود که از دسامبر سال 2015 تا دسامبر امسال بیش از هر تیم دیگری در رده بندی فیفا امتیاز به دست آورد و به این ترتیب جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.

خروس ها  از 17 بازی خود در سال 2016  به سیزده پیروزی و سه تساوی دست یافتند و تنها یک شکست داشتند که آن هم مهمترین شکست این تیم در سال های اخیر بود. فرانسه در دیدار فینال جام ملت های اروپا،یورو 2016، در وقت اضافه مغلوب پرتغال شد.

در حقیقت وجه اشتراک فرانسه و آرژانتین شکست در دیدار فینال جام قاره ای است. زیرا آرژانتین هم  در ماه ژوئن  در فینال جام ملت های آمریکای جنوبی در ضربات پنالتی به شیلی باخت.

با وجود این تجربه منفی مشترک، هر دو تیم با کسب جوایز مربوط به رده بندی فیفا نام خود را در تاریخ رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال ثبت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرژانتین و فرانسه برندگان جوایز فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..