تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مرغ گرم در بازار چند است و به چقدر می‌رسد؟

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی پیش بینی کرده که قیمت مصوب مرغ گرم در روز‌های آینده به ۷۳ تا ۷۴ هزار تومان برسد. اما هنوز ستاد تنظیم بازار به این موضوع واکنش نشان نداده است.

فرادید| بررسی قیمت مرغ گرم بسته بندی در سطح خرده فروشی‌ها نشان از عبور قیمت از قیمت مصوب اردیبهشت ماه سال جاری دارد. قیمت مصوب مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ است. اما برخی فروشندگان بین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ بسته بندی قیمت می‌دهد.

به گزارش فرادید، میادین میوه و تره بار همچنان مرغ به نرخ مصوب عرضه می‌کنند و می‌توان مرغ گرم را به قیمت ۵۹ هزار و ۸۰۰ خریداری کرد. در برخی خرده فروشی‌ها نیز مرغ به این قیمت وجود دارد، اما تعدادشان بسیار محدود است.

یک فروشنده حاضر در منطقه ۱۰ تهران در گفتگو با فرادید قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام می‌کند. او می‌گوید که تا هفته قبل مرغ گرم را به نرخ مصوب می‌فروختند، اما چند روزی است که تولید کننده قیمت‌ها را افزایش داده و برای آن‌ها به صرفه نیست که به قیمت مصوب مرغ را به فروش برسانند.

طبق آمارها، در هفته‌های نخست تیر ماه مرغ گرم بسته بندی بین ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان فروخته می‌شد، که اکنون با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مواجه شده است.

قیمت مرغ قطعه بندی چند است؟

مقایسه قیمت مرغ قطعه بندی شامل فیله، سینه، مغز ران، ران و بال نشان می‌دهد که از ابتدای تابستان تا انتهای تابستان مرغ قطعه بندی افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی را به خود دیده است. در هفته اول تیر ماه فیله مرغ ۹۰۰ گرمی شرکتی ۹۸ هزار تومان قیمت داشت، اما حالا با قیمت ۱۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می‌شود.

سینه مرغ ۹۰۰ گرمی با قیمت ۹۷ هزار تومان به دست خریدار می‌رسید. اما حالا به قیمت  ۱۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود. این قیمت برای مغز ران و ران مرغ به ترتیب ۷۲ و ۶۲ هزار تومان بود که حالا به ۹۴ هزار و ۵۰۰ و ۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده استو

بال مرغ نیز ۴۷ هزار و ۲۰۰ قیمت داشت. اما حالا با افزیش بیش از ۵۰ درصدی به ۷۴ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.

انواع گوشت مرغ

قیمت تیرماه

قیمت امروز

مرغ کامل

بین ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان

۶۰ تا ۶۵ هزار تومان

فیله مرغ

۹۸ هزار تومان

 ۱۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان

سینه مرغ

۹۷ هزار تومان

 ۱۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان

مغز ران مرغ

۷۲ هزار تومان

۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان

ران مرغ

۶۲ هزار تومان

۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان

بال مرغ

۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان

۷۴ هزار و ۷۰۰ تومان

قیمت مرغ گرم به چقدر می‌رسد؟

پیش‌تر اشاره کردیم که قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. اما مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفته که قرار است در همین چند روز آینده قیمت مصوب تغییر کند.  اسداله نژاد در این رابطه گفته که هزینه‌های تولید نرخ مرغ زنده به بالای ۵۰ هزار تومان رسیده است و باید برای جلوگیری از ضرر تولید کننده این قیمت را افزایش دهند.

او پیش بینی کرده که قیمت مصوب مرغ گرم در روز‌های آینده به ۷۳ تا ۷۴ هزار تومان برسد. اما هنوز ستاد تنظیم بازار به این موضوع واکنش نشان نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مرغ گرم در بازار چند است و به چقدر می‌رسد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..