تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : طرز تهیه یک خوراک رژیمی برای افرادی که رژیم لاغری دارند

 

در این پست از سایت همراه با عکسایران به شما طریقه ی درست کردن خوراک رژیمی را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

 

مواد لازم خوراک رژیمی ۴ نفر :

 

 

طرز تهیه خوراک رژیمی :

*. همراه با عکسایران : سویا را که از قبل خیس کرده ایم با یک قاشق مرباخوری دارچین به مدت پانزده دقیقه جوشانده، آبکش کرده و چرخ می کنیم.سپس نمک و فلفل به آن اضافه کرده و بر روی حرارت ملایم تفت می دهیم.پیاز، هویج و سیب زمینی خرد شده.

*. را نیز به آن افزوده و تفت را دامه می دهیم.رب گوجه فرنگی، آبلیمو و ادویه را همراه یک لیوان آب به مواد افزوده و حرارت را کم می کنیم تا خوراک بپزد و جا بیفتد.توجه داشته باشید که این خوراک در پایان طبخ نباید آب داشته باشد.

 

خواص دارچین :

*. برای پیشگیری از فاسدشدن گوشت به عنوان نگهدارنده استفاده می شود.

*. پاشیدن مخلوطی از روغن دارچین، میخک، اکالیپتوس، لیمو و رزماری ۹۹درصد باکتری های موجود در فضا را از بین می برد.

*. افزودن آن به چای، گرفتگی سینه و مجرای تنفسی را التیام می بخشد.

*.  افزودن آن به چای و سوپ حالت تهوع را کم شدن می دهد.

*. در برخی بیماران مبتلا به آسم و دارای خلط غلیظ در سینه مفید می باشد.

 

اختصاصی همراه با عکسایران

 

زیباجو

حتما بخوانید :   با خواص گیاهان سفید آشنا شوید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : طرز تهیه یک خوراک رژیمی برای افرادی که رژیم لاغری دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..