تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!

بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!

به نقل از روزیاتو: اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که درباره زمان غذا خوردن خود تجدید نظر کنید.

بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!

مطالعه‌ای که توسط دانشگاه آلاباما در بیرمنگام انجام شد، غذا خوردن با محدودیت زمانی که روزه متناوب نیز نامیده می‌شود را بررسی کرد. این مطالعه نشان داد افرادی که از برنامه زمانی غذایی خاصی پیروی می کردند در مقایسه با سایر شرکت کنندگان در طی ۱۴ هفته ۲ کیلوگرم بیشتر از دست دادند. علاوه بر کاهش فشار خون، آنها خلق و خوی بهتری را هم تجربه کردند. این شرکت کنندگان شام خود را قبل از ساعت ۳ بعد از ظهر می خوردند!

بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!

آیا این شکل از غذا خوردن می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

لازم است که شخص در یک بازه زمانی کوتاه در روز، معمولاً هشت ساعت، غذا بخورد و بقیه را ناشتا باشد. این محققان به طور خاص به تغییر بازه زمانی غذا خوردن بین ساعت ۷ صبح تا ۳ بعد از ظهر تمرکز کردند. حدود ۹۰ بزرگسال چاق انتخاب شدند که نیمی از آنها به مدت ۱۴ هفته به مدت شش روز در هفته روزه متناوب را دنبال کردند.

هر دو گروه از رژیم غذایی سالم پیروی کردند و ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش کردند. افراد گروه روزه دار تقریباً ۶ کیلو از دست دادند، در حالی که گروه دیگر، ۴ کیلو وزن کم کردند. نتیجه این مطالعه نشان داد تغییر در زمان غذا خوردن، معادل کاهش مصرف کالری به میزان ۲۱۴ کالری در روز است.

بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!

هر کسی که سعی در کاهش وزن دارد ممکن است از روزه داری متناوب یا غذا خوردن با محدودیت زمانی نتیجه بگیرد. معایب این روش غذا خوردن این است که فرد ممکن است در دوره‌ای که خوردن مجاز نیست احساس گرسنگی کند و ممکن است در پایبندی به برنامه دچار مشکل شود. برای افرادی که دوست ندارند با احساس گرسنگی به رختخواب بروند، این روش، می‌تواند راه سختی برای کاهش وزن باشد.

بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!

در حالی که این مطالعه نتایج قابل توجهی داشته است، هنوز نمی توان با قطعیت گفت تغذیه با زمان بندی محدود، روشی برتر برای کاهش وزن نسبت به خوردن کالری کمتر در طول روز است. با این حال، برای افرادی که ممکن است این الگوی غذا خوردن با سبک زندگی و ترجیحات آنها مطابقت داشته باشد، تغذیه با محدودیت زمانی یکی از گزینه‌های کاهش کالری دریافتی کلی است که ممکن است برای برخی رویکرد مناسبی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین ساعت شام خوردن برای شما که قصد لاغری دارید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..