تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود وزير ورزش و جوانان به هيئت مديره استقلال /روابط تيره و تار منصوريان و رحمتى

شنيده ها حاكى از آن است كه هيئت مديره استقلال در حال تغييرات اساسى است .

ورود وزير ورزش و جوانان به هيئت مديره استقلال /روابط تيره و تار منصوريان و رحمتىبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌باتوجه به وضعيت اين روزهاى تيم فوتبال استقلال و همچنين مصاحبه هاى اعضاى هيئت مديره استقلال و همچنين بحث استعفاى معينى يكى از اعضا و در گذشت مرحوم پورحيدرى بر همين أساس وزير ورزش و جوانان در نظر دارد شنبه هفته آتى جلسه اى را با مديران باشگاه استقلال برگزار كند تا هر چه زودتر تكليف هيئت مديره اين باشگاه را مشخص كند .

هيئت مديره استقلال در حال حاضر به دليل درگذشت مرحوم پورحيدرى و البته استعفاى معينى ،دو عضو كم خواهد داشت و به همين دليل وزير ورزش و جوانان در نظر دارد طى جلسه اى با اعضا نفرات جديد را انتخاب و معرفى كند تا هيئت مديره استقلال طبق قانون عمل كند .

البته شنيده ها حاكى از آن است كه برخى از اعضاى هيئت مديره نيز احتمال دارد از استقلال رفتنى باشد و شايد مسئولان در نظر دارند نفرات جديدى را براى اين هيات در نظر بگيرند .با اين حساب مى توان گفت احتمال جدايى برخى از اعضاى هيئت مديره فعلى وجود دارد و نا گفته نماند برخى از أفراد نيز براى اين هيئت كانديد شدند تا پس از بررسى هاى لازم به باشگاه استقلال ورود كنند .

روابط تيره و تار منصوريان و رحمتى 

شنيده ها حاكى از آن است كه مهدی رحمتی پیش از آغاز بازی مقابل تيم نفت اعلام می‌کند كه به دلیل بیماری قادر به حضور در زمین نیست اما لحظه آخر، نظر خود را عوض می‌کند و به جای سید حسین حسینی درون دروازه قرار می‌گیرد. نکته مهم اینجاست که گفته می‌شود کاپیتان استقلال بین دو نیمه هم در رختکن حضور پیدا نکرده و باعث شده شایعاتی مبنی بر اختلافات جدی میان او و علیرضا منصوریان شنیده شود.

با توجه به سابقه اختلافات رحمتی با سرمربیان پیشین استقلال، نشانه‌ها از جدایی قریب‌الوقوع منصوریان از استقلال حکایت می كند .البته اين طور كه به نظر مى رسد رحمتی در مدت زمان حضورش در استقلال همیشه به در استقلال در برخى مسايل همه كاره بوده است 

از طرفى سرمربی استقلال نيز از همان روز اول اعلام کرد رحمتی نقشی فراتر از یک بازیکن در تیمش دارد و در تمرینات هم رابطه گرمی با او برقرار کرد اما شواهد نشان مى دهد روزهای خوش کاپیتان و سرمربی جدید هم به پایان رسیده است و شنيده مى شود  دروازه‌بان شماره یک استقلال از عملکرد فنی تیمش راضی نیست و تمایل دارد برخی از هم‌بازی‌های نیمکت‌نشین تیمش با وجود قرار گرفتن در فهرست مازاد منصوریان، در این تیم بمانند. 

با اين شرايط بوجود آمده باید دید روابط منصوریان و رحمتى چه زمانى از تيرگى در خواهد آمد و اينكه در بازى مقابل سپاهان در هفته پانزدهم ليگ برتر رحمتى در درون دروازه آبى ها قرار خواهد گرفت يا خير.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود وزير ورزش و جوانان به هيئت مديره استقلال /روابط تيره و تار منصوريان و رحمتى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..