تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۲۰۳۵ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان/ ایران با اوج قدرت در دنیا می‌درخشد

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1401/06/29 شناسه خبر: 1898612

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس ۲ هزارو ۳۵ برنامه ثبت شده با بیش از ۳۵ عنوان مهم اجرا خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها به صورت مردمی در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت پیش رو بودن ایام ۲۸ صفر اظهار داشت: ۳۱ شهریور ماه تهاجم ارتش صدام با پشتیبانی ابرقدرت‌ها علیه نظام نو پای جمهوری اسلامی بود. این روز‌ها روز‌های تلخی بود اما ملت ایران در مقابل جبهه استکبار ایستادند و مقاومت کردند، با این حال دستاورد بزرگ در سطح ملی، منطقه‌ای ایجاد شد و هفته‌ای به نام هفته دفاع مقدس انتخاب شد تا یاد و خاطره‌ شهدا، حماسه ملت ایران، مجاهدت، مقاومت، ایستادگی همواره زنده بماند.

وی افزود: طبل جنگ علیه کشورمان در یک روز نواخته نشد چراکه ۵ هزارو ۱۲۲ نفر تا ۳۱شهریور سال ۵۹ که روز آغاز جنگ بود شهید، مجروح و اسیر تقدیم شده بودند. تجاوزات، تحرکات مرزی و هوایی زمینه را کاملا آماده برای ورود به جنگ تمام عیار با کشور ما کرده بود و صدام برای وقوع جنگ سر کار آمده بود و بحثی بر سر اختلافات مرزی وجود نداشت. صدام فرمانده میدان با پشتیبانی ابر قدرت‌ها و در راس آن‌ها آمریکایی‌های جنایتکار جنگ را هدایت می‌کرد.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ۴ هزارو ۴۷۸ مورد تحرکات، درگیری و تجاوزات مرزی تا آغاز جنگ اجرا شده بود، گفت: زمینه برای جنگ کاملا آماده بود، صدام در ۲۶ شهریور ماه ۱۳۵۹ رسما مصاحبه‌ای کرد که به سراسر جهان پخش شد، وی قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرد؛ و ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ جنگ علیه کشورمان را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه قبل از جنگ با توجه به شواهد، درگیری‌ها، حضرت امام راحل هشدار‌های لازم را داده بودند و از مردم خواسته بودند که مراقب فتنه دشمنان باشند، عنوان کرد: قبل از وقوع جنگ منافقان اعلام کرده بودند ۹۰ درصد اقتدار رهبری از بین رفته و نظام در حال سقوط است و با یک عملیات نظامی می توان نظام را ساقط کرد و آمریکایی‌ها نیز موضع گیری داشتند و اعلام کرده بودند اگر عراق نتوانست ایران را شکست دهد ایالت متحده آمریکا وارد عمل خواهد شد با این حال برآورد آمریکایی‌ها این بود که پیروزی قاطع در کمترین زمان بدون تردید برای آن‌ها خواهد بود؛ اما چیزی که اتفاق افتاد خلاف این رود و انقلاب اسلامی پیروز شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه روزها روزهای سختی بود اما ملت ایران تصمیم گرفته بود که یکی از ابرقدرت‌های مستکبر و جنایتکار را از کشور خارج کند، گفت: با این شرایط، امام راحل فراخوان بسیج عمومی دادند و مردم در این زمینه وارد شدند. با تمام این رشادت‌ها اما ما قادر نیستیم نقش رهبری در مقابله با دشمنان و عظمت ملت ایران را تشریح کنیم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس کلا آمیخته با فضای فرهنگی، معنوی است و در صحنه نبرد هیچ کس با اجبار به جنگ نرفت و تمام رزمندگان با بصیریت وارد صحنه نبرد شدند و عاشورایی جنگیدند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در شرایطی قرار داریم که به برکت خون شهدا، ایستادگی ملت ایران و هدایت رهبری، نظام در اوج قدرت در دنیا می‌درخشد گفت: حماسه ملت ایران، ارتش، سپاه و بسیج و رزمندگان همواره ستودنی است و باید این امور تبیین شود همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید بر جهاد تببین دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس ۲ هزارو ۳۵ برنامه ثبت شده با بیش از ۳۵ عنوان مهم اجرا خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

سردار کرمی خاطر‌نشان کرد: همایش پیشکسوتان و طلایه‌داران دفاع مقدس، رونمایی از ۴۵ کتاب‌ دفاع مقدس و تجلیل از نویسندگان آنها، برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی بسیج، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، افتتاح ۱۱ پروژه، تولید محتوا در حوزه فضای مجازی، غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۲۰۳۵ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان/ ایران با اوج قدرت در دنیا می‌درخشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..