تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر به مسئله جوانی جمعیت حساس نباشیم؛ خیانت کرده‌ایم

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1401/06/29 شناسه خبر: 1898609

استاندار زنجان گفت: باید به آمار‌ها و هشدار‌هایی که جامعه شناسان در خصوص جمعیت می‌دهند حساس بود بنابراین اگر هرجایی که هستیم به مسئله جوانی جمعیت حساس نباشیم، خیانت کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز در دومین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: ما هر کاری انجام می‌دهیم باید به صورت هسته‌ای انجام شود و پروژه‌ها نیز بر مبنای کار هسته‌ای بنا شود.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی مهمترین مسئله ازدواج جوانان است که این امر مهم باید در جامعه تسهیل شود و اتفاق بیفتد زیرا باعث آرامش روانی خود فرد و جامعه خواهد شد و جمعیت جوان نیز باعث نشاط جامعه خواهد شد و باید نسبت به این مسئله حساس باشیم.

استاندار زنجان بیان کرد: در حوزه قدرت و اقتدار ملی هسته اصلی جوانان و مسئله جوانی جمعیت است و هر جامعه‌ای که دارای قدرت اقتصادی باشد اما جامعه جوان نداشته باشد به جایی نخواهد رسید.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: درست است که این مشکلات وجود دارد اما مسئله جوانی جمعیت منحصر به زمان حال نیست و به آینده و اقتدار نظام مرتبط است و اقتصاد روی قدرت جوانان پایه گذاری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نسبت به این مسئله و عواقب آن حساس باشند.

افشارچی عنوان کرد: در همه جای دنیا به مسئله جوانی جمعیت توجه ویژه‌ای شده است و برنامه‌ها و تشویق‌های بسیاری در این زمینه اعمال می‌شود، از جمله اعطای کمک هزینه، مرخصی به مادران و حتی پدران خانواده‌های دارای فرزندان بیشتر ، و همچنین کشورهای غربی در مهاجر پذیری تلاش می‌کنند جوانان و خانواده‌های که دارای فرزندان بیشتری هستند در اولویت پذیرش قرار گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از اقتدارهای کشور جوانی جمعیت است گفت: خیانت است اگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند و باید هر سازمانی بر مبنای قوانین درون سازمانی، به برنامه‌های ابلاغ شده در این خصوص عمل کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما موظف هستیم امید را در جامعه و در دل خانواده‌ها زنده نگه داریم گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاده، نظام در حال کمر راست کردن است و فشارها نیز به همین دلیل است و هر موقع نظام تلاش کرده مقتدر شود فشارها زیاد شده است.

وی بیان کرد: کشوری که قدرت سخت دارد اگر جمعیت جوان نداشته باشد به همان اندازه قدرت نرم و اقتدارکشور ضعیف خواهد بود.

افشارچی در این جلسه به دبیر ستاد حمایت از خانواده ابلاغ کرد: گزارشات دستگاه‌های اجرایی باید جز به جز بررسی شود زیرا گزارشات کلی در این خصوص عملا به کار نمی‌آید و مهم این است قوانین ابلاغی به بهترین شکل اجرا شود.

وی تصریح کرد: اگر لایه میانی دولت که مدیران هستند باور داشته باشند مشکلات به راحتی قابل حل خواهد بود و فقط صرف حرف زدن بدون عمل، هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه نخواهد افتاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر به مسئله جوانی جمعیت حساس نباشیم؛ خیانت کرده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..