تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس جدید رضا گلزار در کنار دیا میرزا در تهران

تاریخ نشر : جمعه 3 دی 1395 مشاهده : 62 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

رضا گلزار در کنار دیا میرزا

عکس رضا گلزار

رضا گلزار با انتشار عکس زیر نوشت : سلام بمبئي،همراه با ديا ميرزا.

بیوگرافی رضا گلزار

محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین‌بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبهٔ پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کارکند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت. او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

محمدرضا گلزار در بمبئی / عروس هندی آقای سوپراستار! + تصاویر

رتبه اول: محمدرضا گلزار و همسرش! + تصاویر

پدر و برادران محمدرضا گلزار + تصاویر

بنیامین بهادری و محمدرضا گلزار همه را غافلگیر کردند ! / پرده برداری بزرگ از راز یک پروژه + تصاویر و فیلم

خبر و عکس های جدید از بازی محمدرضا گلزار در یک فیلم هندی + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس جدید رضا گلزار در کنار دیا میرزا در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..