تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت تیم ملی شطرنج دانشجویان به کشور

۱۰:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

۸۲۴۳۲۶۶

۱۰:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

۸۲۴۳۲۶۶

دانلود PDF

دانلود PDF

تیم ملی شطرنج دانشجویان که موفق به کسب مقام قهرمانی جهان و احراز مدال طلا انفرادی آرش داغلی و نایب قهرمانی بخش برق آسا رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در کشور بلژیک شده بود بامداد امروز با استقبال مسئولین ورزش دانشگاهی کشور از طریق فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) وارد کشور شدند.

در این مراسم هادی بشیریان رئیس فدراسیون، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، بسطامی  مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور،واحدی زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران و مسئولین  ورزشی دانشگاهی و خانواده ورزشکاران حضور داشتند.

گفتنی است مسابقات شطرنج قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان ۲۱ تا ۲۷ شهریور در آنتورپ بلژیک برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت تیم ملی شطرنج دانشجویان به کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..