تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رهبران برجسته مقاومت در پایتخت

محمد تهرانی مقدم دبیر اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در نشست خبری این اجلاسیه گفت: در هفت سال گذشته این اجلاسیه با هدف تکریم جبهه مقاومت و خانواده شهدا در دامغان شکل گرفت، در این مراسم که یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد، خاطراتی از مقاومت و مجاهدت مقاومان در سراسر دنیا ویژه در لبنان گفته شد.

به گفته تهرانی مقدم، بیان خاطرات جنگ بزرگ ۳۳ روزه بین لبنان و صهونیست‌ها و مجاهدانی که در آن عرصه غریبانه در برابر صهیونیست‌ها ایستادند یکی از موضوعات جذاب این اجلاسیه بود، این اجلاسیه نوعی حمایت مردمی و تکریم جانانه از مقاومت است که در دامغان شکل گرفته است.

تهرانی مقدم گفت: این اجلاسیه به مدت چهار سال در دامغان و سه سال در تهران برگزار شده است که پیشنهادی مبنی بر ادامه یافتن این برنامه در پایتخت کشور به ما شد و خوشبختانه مورد استقبال گروه‌های مقاومت در سراسر دنیا قرار گرفت.

او می‌گوید: امسال هفتمین سالگرد این اجلاسیه با شعار «تضاد گفتمان مقاومت و سلطۀ جهانی» برگزار خواهد شد که افتتاحیه آن در روز شنبه دوم مهر از ساعت ۹ تا ۱۶ در دانشگاه علم و صنعت و اختتامیه آن روز دوشنبه چهار مهر در دامغان برگزار می‌شود

به گفته دبیر اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت»، افتتاحیه این اجلاسیه در دانشگاه علم و صنعت با رویکرد علمی است که بیش از ۳۰ مقاله از دانشمندان و اندیشمندان جهان اسلام به دبیرخانه اجلاسیه ارسال شده است، این مقالات در باب مقاومت مطالب ارزشمندی مطرح کرده اند.

تهرانی مقدم گفت: از هشت نفر که بعضا خانواده شهدا هستند در این اجلاسیه تقدیر می‌شود و یک هدیه ویژه هم به عنوان جایزه بزرگ مجاهدان در غربت ارائه خواهد شد، همچنین امسال از ۳۶ کشور دنیا از گروه‌های مقاومت، از فرماندهان جهادی در اجلاسیه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

تهرانی مقدم ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی با عنوان «از غربت تا عظمت» به مدت یک هفته از حواشی این برنامه است، این نمایشگاه ابتکاری از فعالان فرهنگی دامغان است در این نمایشگاه تمام مجاهدانی که از ابتدای خلقت تا هم اکنون در جبهه مقاومت مقابل استکبار ایستادند، به تصویر کشیده شده است.

در ادامه این نشست حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: این اجلاسیه کاملاً مردم نهاد است که سالانه با همکاری خیرین و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) شکل می‌گیرد.

به گفته اکبری، مصداق مفهوم مجاهدان در غربت امام رضا (ع) است، سال گذشته نشست یک روزه بین نخبگان برگزار شد و امسال تصمیم بر این است تا این مسئله گسترش یابد.

اکبری گفت: این نمایشگاه از سی‌ام شهریور پیش‌بینی شده و مخاطبان می‌توانند از این تاریخ در نمایشگاه حضور داشته باشند، همچنین شرایطی فراهم شده تا برخی رهبران مقاومت مانند شیخ زکزاکی و شیخ نعیم قاسم به صورت مستقیم یا صوتی پیام‌هایی ارائه دهند و سفرای برخی کشور‌های اسلامی هر کدام به سخنرانی می‌پردازند و سخنرانی پایانی مراسم توسط سردار رحیم صفوی صورت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رهبران برجسته مقاومت در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..