تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان کردستانی از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، سردار علی آزادی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی، از مردم خواست از برپایی هر گونه تجمع خودداری کنند تا زمینه مداخله و توطئه عوامل استکبار و ضدانقلاب فراهم نشود.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان نظام از این واقعه متأسف هستند، گفت: ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی در حال بررسی است و باید از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان عاشق نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مردم غیور این دیار اجازه تفرقه افکنی و آشوب را به بیگانگان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه همه مسئولین از رئیس جمهور تا فرمانده کل انتظامی کشور و نیز مسئولان استان از جمله استاندار به صورت حضوری و یا ارسال پیام تسلیت با خانواده آن مرحومه ابراز همدردی کردند، افزود: این پرونده در مراجع نظارتی و قضائی تحت رسیدگی است و بنا بر دستور رئیس جمهور در کمال انصاف و عدالت رسیدگی کامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان تأکید کرد: مردم در جوی آرام تسلیت خود را مطرح و به هیچ عنوان در تجمعاتی که موجب موج سواری و تفرقه افکنی دشمنان شود، شرکت نکنند.

سردار آزادی افزود: مردم کردستان، بیدار و مدافع جمهوری اسلامی هستند چرا که نظام را مدافع محرومان می‌دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان کردستانی از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..