تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از منتفی شدن واردات مرکبات تا وعده های دولت برای رشد اقتصادی

بالارفتن قیمت گوشت قرمز،جزئیات ورود اولین هواپیماهای جدید،میزان وام ازدواج اعطا شده و اما و اگر های رشد اقتصادی از مهمترین عناوین امروز بوده است.

از منتفی شدن واردات مرکبات تا بیمارشدن اقتصاد با بالارفتن تب دلار

براساس آمار گمرک از بین انواع خودروهای هوندا هشتمین شرکت خودرو سازی بزرگ جهان تنها یک مدل از محصولات اش در آبان ماه به کشور وارد شده است.

در پی آمار و ارقامی که توسط مسئولان اجرایی در خصوص نرخ رشد اقتصادی مطرح می شود، واقعیت اوضاع اقتصادی کشور در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

از منتفی شدن واردات مرکبات تا بیمارشدن اقتصاد با بالارفتن تب دلار

بسته راه و شهر سازی این هفته به جزئیات صحبت های وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسکن مهر و تاریخ ورود اولین هواپیمای جدید پرداخته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با افزایش هزار تومانی نسبت به هفته گذشته 38 تا 39 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

از منتفی شدن واردات مرکبات تا بیمارشدن اقتصاد با بالارفتن تب دلار

مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت تعاونی روستایی گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که سرمازدگی اخیر 20 درصد خسارت به باغ مرکبات وارد کرده ، اما با این وجود نیازی به واردات برای بازار شب عید نیست.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی میزان تسهیلات ازدواج اعطای شده امسال را 590 هزار فقره به حجم 5 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

از منتفی شدن واردات مرکبات تا بیمارشدن اقتصاد با بالارفتن تب دلار

قیمت اوراق تسهیلات مسکن طی چند ماه اخیر روند نزولی داشته و در مدت باقی مانده از سال بسته به شرایط بازار مسکن و میزان عرضه و تقاضا نرخ این اوراق می تواند روند صعودی یا نزولی در پیش بگیرد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: ناتوانی در پیش بینی قیمت دلار برای اقتصاد کشور بسیار آسیب زا بوده است.

از منتفی شدن واردات مرکبات تا بیمارشدن اقتصاد با بالارفتن تب دلار انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از منتفی شدن واردات مرکبات تا وعده های دولت برای رشد اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..