تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهداف جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری تشریح شد

علی خیرالدین در اولین جلسه شورای سیاستگذاری فیلم کوتاه فناوری و نوآوری گفت: مفاهیم فناوری و نوآوری اگر برای مردم ملموس و قابل فهم نباشد و با زندگی مردم هم ارتباط نداشته نباشد مسیر رشد تکاملی خودرا در جامعه پیدا نمی کند.

وی تاکید کرد:  باید در جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری به آثار هنری مرتبط با  فناوری های کاربردی و قابل استفاده برای مردم  و مزایای استفاده از روش های فناورانه و نوآورانه تاکید کنیم و از توجه صرف به فناوری های سطح بالای مورد استفاده در صنایع پرهیز کنیم.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم افزود: استمرار جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری یک ضرورت است و باید هر سال توسط یک پارک علم و فناوری با حفظ استقرار دبیرخانه دایمی جشنواره در پارک علم و فناوری قم برگزار شود و حتی هر چند سال یک بار با گسنتره بین المللی برگزار شود.

خیرالدین بر جذب مشارکت استانداری ها و دستگاه‌‌های اجرایی در  اولین جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری تاکید کرد و گفت: در محورهای جشنواره به بومی سازی فناوری ها و حل مشکلات جامعه در صنعت و کشاورزی با استفاده از فناوری اشاره شود.

مدیرکل پشتیبانی امور فناوری وزارت علوم نیز در این نشست گفت: برگزاری فیلم کوتاه فناوری و نوآوری در راستای ترویج فرهنگ فناوری در جامعه است و  انتظار داریم ابا این جشنواره یک جریان قوی برای تولید آثار هنری با موضوع فناوری را در کشور ایجاد کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم نیز در این نشست با اعلام حمایت ویژه خود از برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری توسط پارک علم و فناوری قم گفت: برگزاری این جشنواره باعث تقویت جریان رسانه ای شرکت های دانش بنیان می شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره باعث می‌شود پارک های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان قابلیت‌های رسانه‌ای خود را تقویت کنند و آثاری تولید کنند که در رسانه های جمعی قابلیت انتشار داشته باشد.

خیراله رهسپار فرد رئیس پارک علم و فناوری قم در این نشست محورها و زمان‌بندی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری توسط این پارک اعلام کرد و اعضای شورای سیاستگذاری نظرات خود را در خصوص برگزاری مطلوب این جشنواره مطرح کرد.
گفتنی است نشست خبری برگزاری جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری در اوایل مهرماه برگزار و فراخوان عمومی آن منتشر می‌شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهداف جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری تشریح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..