تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موکب های مردمی در مسیرهای منتهی به مشهد در حال استقرار هستند

به گزارش قدس آنلاین یعقوب علی نظری استاندارخراسان رضوی در گفت و گو با قدس آنلاین به سوالات خبرنگار ما پاسخ گفت.

با توجه به اینکه زائرین پیاده از چند مسیر به مشهد می رسند آیا مواکب بین راهی به مقدار کافی وجود دارد و ما مشکلی برای اسکان زائران در بین راه نداریم؟

هنوز موکب ها کامل در مسیرها مستقر نشدند ما به اتفاق وزیر کشور یکی از محورها را گشت هوایی زدیم موکب های مردمی در حال استقرار هستند و با تلاش های خودشان خدمتگزاری را برای زائرین پیاده انجام خواهند داد. امیدوار هستیم که انشاالله کمبودی نباشد و مردم مثل سنوات گذشته بتوانند زمینه های خدمت به زائرین عزیز پیاده را فراهم آورند. احیانا اگر مواردی پیش بیاید و مشکلاتی باشد با تصمیماتی که خواهیم گرفت حل خواهد شد و زائرین دغدغه خاصی را نخواهند داشت.

معلوم هست تا الان چه مقدار از مواکب مجوز دادن که بتوانند بین راه خدمت رسانی کنند؟

من تعداد مواکبی که مجوز دادن را در ذهن ندارم ولی طبق سنوات گذشته حداقل این موکب ها مستقر خواهند شد چه در داخل شهر وچه در مسیرهای ورود به شهر مقدس مشهد و با توجه به تجربه ای که وجود دارد و با توجه به تشکل های مردمی که گسترده حضور دارند مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موکب های مردمی در مسیرهای منتهی به مشهد در حال استقرار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..