تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی های لازم برای خدمت رسانی به زائران دهه اخر صفر در مشهد انجام شده است

به گزارش قدس آنلاین وحیدی به سوالات قدس آنلاین درزمینه تسهیلاتی که دولت برای زائران دهه آخر صفر فراهم کرده است پاسخ داد.

آقای وحیدی بفرمایید چه تمهیداتی در سطح ملی برای بحث تسهیل زیارت و خدمات رسانی به زائران حضرت رضا علیه السلام در دهه پایانی ماه صفر با توجه به جمعیتی که به مشهد می آیند انجام شده و دولت چه پیش بینی ها و برنامه هایی در این زمینه دارد؟

پاسخ: چند تا مساله اصلی است: یکی بحث اسکان، یکی بحث تامین مایحتاج در دوره اسکان، و دیگر بحث تامین امنیت لازم و حمل و نقل درون شهری و ایمنی کافی، بحث بهداشت و نهایتا بحث حمل و نقل برای بازگشت به اوطانشان. برای هر چند مساله پیش بینی های خوبی صورت گرفته، البته حجم زوار بسیار زیاد است و نمی شود آن طور که در شان زوار عزیز و منزلت بزرگ آنها است از آنها پذیرایی کرد اما در حدی که انشاالله مقدور هست همه ظرفیتهای مردمی در میدان خواهد بود و دولت هم با تمام توان حمایت خواهد کرد که این چند مساله اساسی حل شود و از این ناحیه کمترین مشکلی برای زوار عزیز نباشد یا لااقل اگر هم هست به طور ناچیز باشد به گونه ای که برای زوار قابل تحمل باشد.

سوال دیگرم درباره حمایت دولت سیزدهم از بحث زیارت و شورای ملی زیارت است چه برنامه ریزی تا الان انجام شده و چه برنامه هایی در دست اقدام است؟

پاسخ: شورای ملی با ریاست خود ریاست محترم جمهور تشکیل می شود و ایشان بسیار بر این امر اهتمام دارند و تاکید کردند که اگر بشود به طور مرتب این جلسه تشکیل شود و همین الان هم که بنده در خدمت عزیزان هستم تاکید خود آقای رئیس جمهور بود که خدمت عزیزان برسم و کم و کسری ها بررسی و پیگیری کنیم تا جبران شود. این مساله خیلی جدی است چون بحث زیارت در کشور ما یک بحث بزرگ فرهنگی بلکه مهمترین مساله فرهنگی و مذهبی است، مهمترین مساله است که می تواند روح و روان جامعه را پاک کند و هم آرامش بدهد یعنی یک بحث همه جانبه است و لذا بسیار مورد اهتمام است و انشاالله که بتوانیم وظیفه خود را در قبال این امر مهم مذهبی و ملی انجام دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی های لازم برای خدمت رسانی به زائران دهه اخر صفر در مشهد انجام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..