تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۸ اقدام محوری در سند تحول دولت مردمی بر عهده وزارت عتف است

شیرعلی در پنجاه و نهمین اجلاس سراسری معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به دو صورت مجازی و حضوری (در محل پردیس دخترانه نسیبه دانشگاه فرهنگیان) برگزار شد، در خصوص سند تحول وزارت علوم چالش‌ها و اقدامات راهبردی گفت: اساس سند تحول مطالبه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و پژوهش آمده است که هنوز از قله‌های دانش جهان بسیار عقب هستیم و باید به آن‌ها دست یابیم. استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جهان بالاتر است و توصیه معظم‌له برای پیمودن این راه با احساس مسئولیت بیشتر و همچون یک جهاد است.

وی درخصوص جایگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سند تحول دولت مردمی اظهار داشت: در یکصد و یازده اقدامی که وزارت علوم در آن نقش دارد، ۴۸ اقدام محوری برعهده وزارت علوم است و در ۶۳ اقدام نیز به عنوان دستگاه همکار هستیم.

مشاور اجرایی معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در ۴۸ اقدامی که وزارت علوم نقش مجری دارد؛ ۵ اقدام کوتاه مدت، ۴۱ اقدام میان مدت و ۲ اقدام بلندمدت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ اقدام مهم در سند تحول برای وزارت علوم مقرر شده، اضافه کرد: استقرار نظام گردآوری و پایش آمار و اطلاعات وضعیت اشتغال دانش آموختگان جامعه، تسهیل شرایط همکاری پژوهشگران با دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، یکپارچه سازی و بروزرسانی سامانه‌های اطلاعاتی پایان نامه‌ها و رساله‌ها، توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی با تاکید بر کشور‌های همسو و همسایه و تقویت جایگاه زبان فارسی در همکاری‌های علمی و بین المللی، ۵ اقدام اولویت‌دار در سند تحول است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۸ اقدام محوری در سند تحول دولت مردمی بر عهده وزارت عتف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..