تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان قائم مقامی فاتح مسابقات سیمولتانه شطرنج سمنان شد

محمد رضا گل هاشم پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود : احسان قائم مقامی عصر روز پنجشنبه در خانه شطرنج سمنان به طور همزمان با ۶۰ شطرنج باز استان سمنان رقابت کرد.
وی تصریح کرد : این مسابقه بیش از چهار ساعت به طول انجامید که با پیروزی قاطع احسان قائم مقامی خاتمه یافت.
وی از برگزاری کلاس های آموزشی شطرنج در روزجمعه با حضور استاد قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج خبر داد و گفت : در این کلاس آموزشی به صورت تخصصی، مباحث راهبردی شطرنج به شطرنج بازان آموزش داده می شود.
مسابقات سیمولتانه (رقابت همزمان یک نفر با چند نفر) شطرنج با حضور 60 شطرنج باز استان سمنان امروز با 60 شطرنج باز در سالن ورزشی غدیر شهرستان سمنان آغاز شد.
این مسابقات با همت شهرداری سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات شطرنج استان برگزار شد.
در استان سمنان بیش از 32 هزار ورزشکار سازمان یافته فعالیت دارند.
6026/
خبرنگار : امیرحسین کاشی منش **انتشار دهنده:جانعلی فتحی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان قائم مقامی فاتح مسابقات سیمولتانه شطرنج سمنان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..