تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ارزشمند رم و توقف ناپولی در ایتالیا

کد خبر: ۴۴۶۵۹۳

۱۸۲  بازدید

رم با برتری برابر کیه وو اختلاف امتیار خود را با یوونتوس کاهش داد.

خبرگزاری ایسنا: در هفته هجدهم رقابت های لیگ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها رم در خانه به دیدار کیه‌وو رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

در این دیدار استفان الشعراوی، ادین ژکو و دیگو پروتی برای رم گلزنی کردند.

در دیگر دیدار ناپولی با نتیجه 3 بر 3 برابر فیورنتینا متوقف شد. اینسینیه، گابیادینی و مرتنس گلهای ناپولی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار پالرمو و پسکارا یک بر یک مساوی کردند . کالیاری با نتیجه 4 بر 3 ساسولو را برد و دیدار سامپدوریا و اودینزه بدون گل به پایان رسید و تورینو هم با تک گل آندره‌آ بلوتی جنوا را شکست داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ارزشمند رم و توقف ناپولی در ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..